متنوع

8 سریال و برنامه برتر در تلویزیون

1. تنبیه کننده

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سال پخش: 2017–2019

جان برنتال («مردگان متحرک») نقش یک ابرقهرمان هوشیار را بازی می‌کند که تلاش برای انتقام او را با دنیای اموات نیویورک روبرو می‌کند. منتقدان دریافتند که فصل اول شروعی کند بود، اما طرفداران مارول که تشنه محتوای بیشتر در بین فیلم‌ها بودند، مایل بودند که از آن استفاده کنند. این سریال در سال 2018 نامزد جایزه امی برای هماهنگی بدلکاری برجسته برای سریال درام، سریال یا فیلم محدود شد.

2. بی حیا

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سال پخش: 2011–2021

بازسازی یک سریال بریتانیایی، این درام شوتایم به مبارزات خانواده ای در شیکاگو می پردازد که توسط یک پدرسالار مرده (ویلیام اچ. میسی) رهبری می شود که تنها نگرانی آنها این است که طرح بعدی او چه خواهد بود و آبجو بعدی او از کجا خواهد آمد. اگرچه برخی از منتقدان ابتدا فکر می‌کردند که میسی به اشتباه انتخاب شده است، اما او سه جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بازی در این نقش دریافت کرده است. فصل نهم این سریال آن را به طولانی ترین برنامه Showtime در تاریخ این شبکه تبدیل کرد. امی راسوم، بازیگر نقش دختر بزرگ میسی، فیونا، برای فصل دهم به صورت ثابت بازنگشت و سریال با یازدهمین و آخرین فصل آن در سال 2021 به پایان رسید. در طول یک دهه پخش سریال، «شرم بی شرم» چهار قسمت از آن را به خانه برد. 16 نامزدی جوایز امی.

3. اسپارتاکوس

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سال پخش: 2010–2013

استیون اس. دی نایت، که به ساخت «دردویل» در نتفلیکس و «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» ادامه داد، نمایش استارز را بر اساس گلادیاتور تاریخی اسپارتاکوس ساخت. در ابتدا با بازی اندی ویتفیلد به عنوان شخصیت اصلی، این سریال بر قیام بردگان آغاز شده توسط اسپارتاکوس تمرکز دارد. در سال 2004، این نمایش نامزد دریافت جایزه امی برای ویرایش صدای برجسته برای یک مینی سریال، فیلم یا ویژه شد. ویتفیلد در سال 2011 بر اثر لنفوم غیرهوچکین درگذشت و لیام مک اینتایر جایگزین او در نقش اصلی شد. اسپارتاکوس جز بهترین فیلم های رزمی دسته بندی می شود که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است.

4. انجمن

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سالهای پخش: 2009–2015

جوئل مک‌هیل نقش وکیلی را بازی می‌کند که به دلیل دروغ گفتن در مورد مدارک تحصیلی‌اش محروم شد و مجبور شد برای از سرگیری حرفه‌اش در این محبوب NBC به کالج محلی برود. او به یک گروه مطالعه برای کلاس اسپانیایی می‌پیوندد که بازیگران سریال را تشکیل می‌دهند، با بازیگران کاملاً عالی کن جونگ در نقش معلم اسپانیایی آنها. علاوه بر کمک به راه اندازی حرفه دونالد گلاور، در این نمایش، Chevy Chase در نقش مکمل ظاهر شد. درگیری عمومی چیس با نویسندگان و تهیه کنندگان سریال در پایان نمایش، پوشش رسانه ای قابل توجهی داشت. «Community» در طول اجرای خود سه نامزدی جایزه امی را به دست آورد، از جمله پیشنهادی برای نویسندگی برجسته برای یک سریال کمدی.

5. هانیبال

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سال پخش: 2013–2015

این نمایش بر اساس رمان‌های «اژدهای سرخ» و «هانیبال» توماس هریس، مادز میکلسن را می‌بیند که در نقش هانیبال لکتر (که قبلا توسط آنتونی هاپکینز و برایان کاکس در اقتباس‌های سینمایی از رمان‌های هریس به تصویر کشیده شده بود) نقش روانشناس درخشان پزشکی قانونی/قاتل سریالی آدمخوار را بازی می‌کند. . هیو دنسی نقش دست پرورده‌اش را بازی می‌کند، پروفایلی که از زندگی دوگانه مخفی مربی‌اش بی‌اطلاع است. این نمایش از خوزه آندرس، یک رستوران‌دار برجسته، به عنوان مشاور استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که آماده‌سازی لکتر از گوشت انسان در آشپزی واقعی است. در طول اجرای خود، «هانیبال» نامزد جایزه امی برای جلوه‌های ویژه بصری در نقش مکمل در سال 2016 شد.

6. فرزندان هرج و مرج

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سالهای پخش: 2008–2014

این درام جنایی FX حول محور یک باند موتور سیکلت مستقر در کالیفرنیای مرکزی می چرخد. منتقدان از ظرافت سازش ناپذیر نمایش و قدرت گروه بازیگرانی که شامل ران پرلمن، چارلی هانام و کیتی ساگال بودند، قدردانی کردند. تهیه‌کنندگان به‌خاطر صحت، حتی دیوید لابراوا، فرشته جهنم اوکلند، را برای ایفای نقش یکی از اعضای باند دوچرخه‌سواری، علاوه بر نقش مشاور در نمایش، انتخاب کردند. «پسران هرج و مرج» در طول شش سال نمایش خود پنج نامزدی جایزه امی را به دست آورد.

7. آقای ربات

– امتیاز کاربر IMDb: 8.5

– سال پخش: 2015–2019

این موفقیت غافلگیرکننده شبکه USA داستان هکری به نام الیوت (رامی مالک) را روایت می‌کند که دارای اختلال اضطراب اجتماعی، افسردگی بالینی، و بی‌اطلاع از او در طول فصل اول، یک شخصیت دوگانه (اختلال هویت تجزیه‌ای) است. کریستین اسلیتر نقش آلتر ایگوی تایلر دوردن خود را با صدایی جذاب از مناظر بازی می کند. این نمایش پس از اجرای چهار ساله خود، 13 نامزدی جایزه امی دریافت کرد که برنده سه جایزه شد.

8. چراغ های شب جمعه

– امتیاز کاربر IMDb: 8.6

– سالهای پخش: 2006–2011

پیتر برگ، فیلمساز، پس از اقتباس از کتاب غیرداستانی «چراغ های شب جمعه» در فیلمی در سال 2004، این داستان را روی پرده کوچک آورد. این سریال با تمرکز بر یک تیم فوتبال دبیرستانی در شهر کوچکی در تگزاس، به تعدادی از مسائل اجتماعی معاصر آمریکا پرداخت. این نمایش همچنین به کار بازیگران کایل چندلر، تیلور کیچ، جسی پلمونز و مایکل بی. جردن سرعت بخشید. «چراغ‌های شب جمعه» نیز ۱۲ نامزدی جایزه امی دریافت کرد که سه بار برنده شد.

در کنار معرفی فیلم های هالیوودی بهترین فیلم های چینی را هم به شما پیشنهاد می کنیم که تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا