ترفندها

نکات ضروری سفر (برای مبتدی ها)

با خواندن نکات سفر برای مبتدیان، می توانید یک سفر عالی داشته باشید! در اینجا بهترین نکات سفر را برای مبتدیان آورده ایم. اینجا را بخوانید تا با نکات جالب سفر با قطار و تهیه بلیط قطار آشنا شوید.

1. لباس خود را در نظر بگیرید

به هیچ وجه لازم نیست لباس زیبا بپوشید، اما احتمالاً باید چند قانون اساسی را رعایت کنید. مهم‌تر از همه، هرگز به بسته‌های فانی/کیسه‌های نازک فکر نکنید. نه تحت هیچ شرایطی. سرقت آنها آسان است، شما را به عنوان یک توریست معرفی می کنند، و از همه نفرت انگیزتر – آنها فوق العاده زشت هستند. اطلاعات بیشتر را مطالعه کنید تا با نکات کامل سفر با هواپیما آشنا شوید. بدانید چه وسایلی را تا چه میزان می توانید با هواپیما ببرید.

برای آمریکایی های شمالی، جوراب سفید، کفش ورزشی سفید و کلاه بیسبال را نیز کنار بگذارید. مطمئناً خوب است که حس سبک خود را حفظ کنید، اما اگر می‌خواهید مردم با شما منصفانه‌تر رفتار کنند، اجتناب از کلیشه‌ها ایده خوبی است.

SUAV ها یک گزینه عالی برای سفر ارائه می دهند. کفش‌های آن‌ها سبک، انعطاف‌پذیر، راحت هستند و هنوز هم خوب به نظر می‌رسند! از کد TravelDudes15 برای 15% تخفیف در سراسر سایت استفاده کنید.

2. پول مهم است

چقدر باید پول نقد بگیرید و به چه شکلی؟ ساده‌ترین روش این است که چک‌های مسافرتی و پول‌های کلان را فراموش کنید. در عوض، کارت خودپرداز خود را بیاورید و در صورت نیاز پول خود را بیرون بیاورید.

سعی کنید هر بار معادل چند صد را برداشت کنید – به این ترتیب شما هزینه زیادی را در کارمزد تراکنش پرداخت نمی کنید، اما اگر پول نقد خود را گم کنید یا مورد سرقت قرار گرفتید، پایان دنیا نیست. این روزها اکثر شهرها و تقریباً همه فرودگاه ها به هم متصل هستند. یکی از بهترین نکات سفر برای مبتدیان این است که اگر قرار است در فرودگاهی باشید یا از آن عبور کنید، باید با برداشت پول خوب باشید.

3. بودجه شما اشتباه خواهد بود

می توانید تا آخرین پنی خود برنامه ریزی کنید، اما در نهایت، هزینه سفر شما (چه 2 هفته یا 12 ماه) بیشتر از بالاترین برآورد شما خواهد بود. خواه جایگزین کردن اقلام دزدیده/گم شده، ارسال وسایل به خانه، یا ثبت نام در تورهای گران قیمت…

… ممکن است مقدار زیادی سوغاتی به خانه ببرید، یا به سادگی متوجه شوید که کم‌هزینه‌ترین مکان‌ها به دلایلی چنین هستند، این طبیعت برخورد با موارد غیرمنتظره است. مهمتر از همه، وقتی همه چیز بیشتر از آنچه انتظار داشتید، استرس نداشته باشید. (این طبیعت این جانور است. اگر شما به سادگی از کار افتاده اید، مکان هایی در سراسر اینترنت در مورد کار در خارج از کشور وجود دارد.)

4. تحقیق فقط برای اهداف اطلاعاتی

یکی از بهترین چیزها در مورد تعطیلات، هیجان پیش بینی کننده است. بنابراین، هر وبلاگی را که می‌توانید به دستتان بیاورید، بخوانید (هر کجا که می‌روید زیاد خواهد بود.) راهنمای سفر بخرید یا قرض بگیرید. فروم ها را مرور کنید. به YouTube بروید و ویدیوهای برخی از مقاصد خود را جستجو کنید.

خیلی زود، در مکانی که هرگز نرفته اید، احساس می کنید متخصص هستید. اما شروع به برنامه ریزی نکنید، یک برنامه سفر ایجاد کنید، یا انتظار نداشته باشید که واقعاً بدانید چه اتفاقی دارد می افتد. در لحظه ای که شما برسید همه چیز از پنجره بیرون می رود.

هیچ آمادگی کافی برای مقاومت در برابر واقعیت وجود ندارد، و به همان اندازه مهم است، هیچ یک از اطلاعات آنلاین یا چاپی به اندازه اطلاعاتی که در مدار مسافر دریافت می کنید خوب یا جاری نیست. به همین دلیل، ارزش آن را دارد که حداقل چند بار در هاستل بمانید تا داستان ها و توصیه های دیگران را که کارهای مشابه شما انجام می دهند بشنوید.

5. با افراد محلی آشنا شوید

چه در شیک‌ترین هتل‌ها و چه در هاستل (راهنمای ما در مورد اقامت در هاستل را بررسی کنید) در حالی که هم اتاقی‌هایتان در طبقه بالای سرتان قوز کرده‌اند، می‌توانید در سفر راحت‌تر با افراد همفکر دیگر ملاقات کنید. این یکی از لذت های سفر است. به سایت خرید بلیط هواپیما برای سفر های داخلی و خارجی را نگاهی بیاندازید.

اما همیشه ایده خوبی است که از مسیر شکسته خارج شوید، به خصوص اگر قرار است سفر شما بیش از یک ماه باشد. ممکن است یک مانع زبانی وجود داشته باشد، اما تعجب خواهید کرد که غرغر و پانتومیم چقدر اطلاعات می تواند منتقل کند. ملاقات با مردم محلی تنها تجربه سفر شما را افزایش می دهد. یک راه خوب برای انجام این کار یا از طریق سایتی مانند couchsurfing.org یا سرگردانی در مناطق غیر توریستی و فقط کاوش است.

یادگیری یک زبان جدید قبل از سفر مزایای باورنکردنی بسیاری دارد. این نه تنها رفت و آمد را بسیار آسان تر می کند، بلکه تجربه سفر شما را با امکان تعامل با افراد محلی بیشتر غنی می کند. چرا با ثبت نام در Babbel شروع به تمرین مهارت های زبان خود نمی کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا