وبسایتها

ایرانیکارت، مرجع خرید بهترین سرورهای مجازی در ایران

سرور مجازی یا وی پی اس که با عنوان سرور مجازی خصوصی شناخته می‌شود؛ درواقع، بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی کامل می‌باشد. این سرورها در ادامه روند تقسیم منابع یک سرور اختصاصی به بخش‌های کوچکتر با عنوان vps به وجود می‌آیند که هر یک از آن‌ها به صورت مستقل عمل کرده، دارای منابع جداگانه بوده و برای اهداف و کاربردهای مختلف به کار گرفته می‌شوند.

تمامی این سرورها که شامل مجموعه بزرگی از سرورهای کامپیوتری و تجهیزات شبکه‌ای می‌باشند، با کمک بهره‌گیری از امکانات زیرساختی و ارتباطی در محیطی ایمن در کنارهم قرار گرفته‌اند که به آن دیتاسنتر می‌گویند. در ادامه مطلب با معرفی ایرانیکارت به عنوان یکی از وبسایت های معتبر برای خرید سرور مجازی در ایران، به بررسی مهمترین کاربردهای سرورهای مجازی و معتبرترین دیتاسنتر در جهان می‌پردازیم.

 

کاربردهای سرور مجازی

سرور مجازی کاربردهای زیادی دارد که ما در این جا تنها به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مناسب برای سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین با تعداد بازدید بالا

سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی که بازدید زیادی دارند معمولا به ترافیک ماهانه بالاتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و پردازشگر قوی‌تر نیاز خواهند داشت؛ از آنجایی که سرورهای اشتراکی قابلیت رفع نیازهای این سایت‌ها را ندارند، خرید سرور مجازی گزینه ایده‌آلی برای این فروشگاه‌ها خواهد بود.

  • سایت‌های آموزش مجازی

بطورکلی هاست‌های اشتراکی برای آموزشگاه‌های مجازی که دارای بیش از 100 شرکت کننده به صورت همزمان درسایت خود می‌باشند، مناسب نخواهد بود. در این شرایط استفاده از سرورهای مجازی برای بهبود عملکرد سایت پیشنهاد می‌شود.

  • سایت‌های فیلم و سریال

استفاده از VPS در بسیاری از سایت‌هایی که در حوزه اشتراک فیلم و سریال و بطورکلی فایل‌های ویدئویی با حجم بالا فعالیت دارند، می‌تواند فضای مورد نیاز این سایت‌ها را تامین کند.

  • ایمیل سرور برای ارسال ایمیل بدون محدودیت

برخلاف سرویس‌های اشتراکی، ارسال ایمیل در سرورهای مجازی هیچگونه محدودیتی نداشته و با نصب نرم افزار ایمیل موردنظر خود روی سرور، در هر زمان قادر به ارسال ایمیل نامحدود خواهید بود.

  • اپلیکیشن سرور برای راه اندازی اپلیکیشن خاص با منابع اختصاصی

یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌های سرویس‌های اشتراکی عدم دسترسی کاربر به مدیریت سرور و عدم قابلیت نصب نرم افزارهای مورد نیاز برای آن‌ها می‌باشد. با خرید سرور مجازی، نه تنها هزینه بسیار کمتری نسبت به سرور اختصاصی پرداخت می‌کنید، بلکه با برخورداری از امکانات و مدیریت کامل سرور، قادر به نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود خواهید بود.

  • ساخت و توسعه نرم افزار

برای بسیاری از برنامه نویسانی که در حال تولید و توسعه نرم‌افزارها و پروژه‌های بزرگ خود می‌باشند، هاست و سرویس‌های معمولی مناسب و مرتفع کننده نیاز آن‌ها نبوده و نیاز به سرور مجازی خواهند داشت.

  • بهبود نظارت و مدیریت موثر

کاربران و شاغلینی که به صورت مداوم نیازمند رصد و مدیریت کسب و کار خود می‌باشند، با استفاده از VPS بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی در هر لحظه و هرجا می‌توانند به صورت آنلاین کسب و کار خود را اعم از محل کار، کارمندان، فعالیت‌ها و غیره را مدیریت کنند.

 

  • بررسی دوربین‌های مداربسته

سرور مجازی قابلیت مشاهده و بررسی دوربین‌های مداربسته و نظارتی شما را در هر زمان و مکان به صورت آنلاین فراهم می‌کند.

 

  • VPS برای ترید

بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان بازارهای سرمایه‌ای که خواهان فعالیت در بازارهای جهانی مانند فارکس و بایننس می‌باشند، با توجه به تحریم‌های اقتصادی نیازمند خرید vps برای ترید خواهند بود. ایرانیکارت علاوه بر خرید و فروش رمزارز، در صورت نیاز به تریدرهای ارز دیجیتال، سرور مجازی ترید نیز ارائه می‌کند.

بهترین سرورها و دیتاسنترهای دنیا کدامند؟

سرورها و دیتاسنترها همانند صندوق اسرار، اسناد و مدارک و به طورکلی نگهدارنده سرمایه ما خواهند بود؛ با توجه به حساسیت عملکرد این سرویس‌ها، دیتاسنترها با امکانات و شرایط خاص و پیشرفته‌ای برای ذخیره اطلاعات، حفط و نگهداری منابع، پردازش داده و بطورکلی عملکرد سایت عمل می‌کنند؛ از این رو انتخاب سرور و دیتاسنتر معتبر امنیت اطلاعات ما را تحت الشعاع قرار داده و از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بخش به معرفی بهترین و معتبرترین سرورها و دیتاسنترها در کشورهای مختلف می‌پردازیم.

  • سرور مجازی آلمان

دیتاسنتر هتزنر یکی از معروف‌ترین دیتاسنترهای جهانی در کشور آلمان می‌باشد که به دلیل برخورداری از قیمت مناسب بسیاری از کاربران از سراسر دنیا اقدام به خرید این سرور مجازی می‌کنند.

  • سرور مجازی هلند

یکی از معروف‌ترین دیتاسنترهای کشور هلند، دیتاسنتر OVH می‌باشد که در مقایسه با سایر سرویس‌های مشابه از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار است.

  • سرور مجازی آمریکا

یکی از پرتقاضاترین دیتاسنترهای جهانی برای افرادی که خواهان خرید سرور مجازی می‌باشند، دیتاسنتر آمریکا می‌باشد که معروف‌ترین آن‌ها ColoCrossing و XLhost است.

  • سرور مجازی ترکیه

یکی از محبوب‌ترین دیتاسنترها برای ایرانیان، دیتاسنتر ترکیه می‌باشد. خرید vps ترکیه به دلیل سرعت عالی و پینگ مناسب به ایران در میان کاربران ایرانی رایج است.

  • سرور مجازی انگلیس

به عنوان معروف‌ترین دیتاسنتر در کشور انگستان می‌توان از Redstation نام برد که نظر متقاضیان زیادی را برای خرید سرورمجازی خارجی از این دیتاسنتر به خود جلب کرده است.

 

خرید سرور مجازی در ایران

همانطور که در بخش‌های پیشین بدان اشاره شد، خرید سرورهای مجازی به دلیل ماهیت کاری و عملکرد حساس خود نیازمند دقت و توجه به سزایی خواهد بود. با استفاده از خدمات ایرانیکارت علاوه بر خرید سرورهای مجازی مذکور می‌توانید سایر vps‌ های خارجی مد نظر خود را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید انواع سرور مجازی خارجی می‌توانید با کارشناسان و پشتیبان‌های ایرانیکارت به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا