متنوع

نحوه یادگیری زبان از طریق غوطه وری

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان خارجی رفتن به یک کشور خارجی است. مهاجرت به کشوری که در آن زبان صحبت نمی کنید قطعاً یک کار دلهره آور است، اما می تواند در تسلط بر زبان جدید بسیار موثر باشد. بهترین آموزشگاه آرایشگری

یادگیری زبان در خارج از کشور به دلیل غوطه وری مداوم آسان تر از یادگیری در کلاس است. به جای اینکه هر روز یک ساعت آن را بشنوید، زبانی را می شنوید که در مغازه ها، رستوران ها، خیابان ها و دوستان جدیدتان صحبت می شود.

شنیدن و صحبت کردن یک زبان در متن، تثبیت واژگان و معانی کلمات را در حافظه شما بسیار آسان تر می کند. به عنوان مثال، بحث در مورد انواع و قیمت کفش در یک فروشگاه کفش در اسپانیا به شما کمک می کند تا کلمات خاص چکمه و صندل را خیلی بهتر از دیدن آنها در یک عکس یا فلش کارت در خانه به خاطر بسپارید.

غوطه ور شدن زبان خارجی همچنین به یادگیری لهجه صحیح و اصطلاحات محاوره ای و فرهنگی کمک می کند. هنگام یادگیری زبان اسپانیایی در کلاس درس، ما اغلب فقط رسمی ترین یا رایج ترین اصطلاحات را مطالعه می کنیم. با این حال، در استفاده عملی، اغلب عبارات کاملاً متفاوتی وجود دارد که به طور مرتب استفاده می شود و این موضوع را بسیار بهتر نشان می دهد. بهترین راه برای انتخاب این موارد از طریق غوطه وری و بحث با افراد بومی است. جدیدترین راه های درمان استرس

در نهایت، یادگیری زبان از طریق غوطه وری رایگان است. این یک راه خوب برای تنظیم دقیق گوش دادن است و شما را در معرض انواع لهجه ها قرار می دهد. با این حال، هنگام یادگیری زبان در خارج از کشور، گیر افتادن آسان است. هنگامی که بر برخی مکالمات ساده مانند سفارش غذا، پرسیدن سؤالات اساسی و صحبت های کوچک تسلط پیدا کردید، دشوار است که بدون چالش از آنها فراتر بروید. برای مثال، تسلط بر افعال زمان گذشته نامنظم، برای بهبود نیاز به مطالعه آنلاین یا در کلاس درس دارد.

چگونه از طریق بازی ترجمه بزرگ زبان یاد بگیریم

اگر ابزار (یا شجاعت) غوطه ور شدن در یک زبان خارجی را با سفر به کشوری دیگر ندارید، بازی The Great Translation Game راهی عالی برای یادگیری در زمینه و تمرین مهارت های نوشتاری خود در محیطی بدون استرس است. .

همانطور که از نام ممکن است نشان دهد، بازی ترجمه بزرگ از شما می خواهد جملات را از زبان مقصد به زبان خود ترجمه کنید و سپس برعکس. می‌توانید از میان متون موجود انتخاب کنید یا متن‌های خود را آپلود کنید، که به شما امکان می‌دهد با محتوایی که واقعاً به آن علاقه دارید تمرین کنید – پست‌های وبلاگ، مقالات خبری، گزیده‌های کتاب، رونوشت‌های پادکست یا هر چیز دیگری که توجه شما را جلب می‌کند. تا زمانی که از محتوای سطح بومی استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که نتیجه نهایی تمرین نوشتن شما کاملاً صحیح است.

این بازی با ارائه پیشنهادات ترجمه به زبان خود، و ارائه بازخورد فوری در هنگام ترجمه مجدد آنها به زبان مقصد، به شما کمک می کند. با این نوع کمک، می‌توانید روی جملات زیادی تمرکز کنید که به شما کمک می‌کند مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود ببخشید، واژگان جدید را جذب کنید و گرامر خود را کامل کنید.

نحوه یادگیری زبان از طریق Clozemaster

اگر نمی توانید دروس کلاس را بپردازید یا زمانی را برای یک سفر غوطه وری در زبان پیدا کنید، Clozemaster برای شما مناسب است. این برنامه و وب‌سایت دور سؤالات کوتاهی را ارائه می‌دهند که تکمیل هر یک فقط دو دقیقه طول می‌کشد. این بدان معناست که آنها برای بیرون آمدن در هنگام انتظار در صف یا وقت کشی قبل از اینکه بخوابید عالی هستند.

اگر فقط پنج راند در روز بازی کنید، حداقل 750 کلمه جدید در ماه، 2250 کلمه در سه ماه و 4500 کلمه در شش ماه خواهید دید. همه اینها فقط در ده دقیقه در روز!

بهترین بخش در مورد Clozemaster این است که شما هر کلمه را در متن یاد می گیرید، بنابراین درک بهتری از نحوه استفاده از آن خواهید داشت. سایر برنامه‌ها یا ابزارهای یادگیری آنلاین فقط از فلش کارت‌های تک کارتی استفاده می‌کنند، که با وادار کردن شما به یادگیری کلمه و سپس نحوه استفاده جداگانه، روند یادگیری را کند می‌کنند. یادگیری یک کلمه در متن یک جمله برای به خاطر سپردن معنی ضروری است.

در Clozemaster، همچنین می‌توانید از چالش‌های گرامر موجود برای تعدادی از زبان‌ها استفاده کنید تا گرامر را سریع‌تر یاد بگیرید و مسائل خاصی را که برای حل آن مشکل دارید تمرین کنید. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد این برنامه، گوش دادن نزدیک برای بسیاری از زبان های آنها برای بهبود سریعتر مهارت های شنیداری شما است. همه ما می دانیم که گوش دادن به صحبت های آهسته معلم غیر بومی خود در یک محیط کلاسی بسیار متفاوت از تلاش برای برگزاری یک مکالمه در یک کشور خارجی است! با تمرین روزانه با Clozemaster، قبل از سفر، این شوک فرهنگی را از سر راه خود بردارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا