وبسایتها

چرا تمامی کسب و کارها باید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اقدام کنند؟

امروزه، سوالات زیادی در مورد روند انجام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و یا طراحی سایت اینترنتی پرسیده می شود و تمامی افراد به دنبال برآورد هزینه طراحی سایت هستند. بهتر است بدانید از سال 2000 به بعد اینترنت جایگاه ویژه ای را برای کسب و کارها پیدا کرد. آمازون اولین شرکتی بود که فروش اینترنتی را با فروش بیست کتاب آغاز کرد و پس از آن توانست تحول عظیمی را در مدل کاری در سراسر دنیا به وجود بیاورد. کسب و کارهایی که برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اقدام می کنند، مزایای زیادی را کسب می کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

افزایش فروش

یکی از مهمترین مواردی که از گذشته تاکنون باعث شده است که کسب و کارها برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اقدام کنند افزایش فروش است. همانطور که می دانید موتور جستجو گوگل اعلام کرده است به طور متوسط روزانه 5 میلیارد در بستر اینترنت انجام می شود و کسب و کارهایی که در این فضا حضور داشته باشند می توانند مشتریان زیادی را جذب کنند. جذب مشتری بیشتر به طور مستقیم بر میزان درآمد اثر می گذارد و این امر موفقیت های چشمگیری را برای کسب و کارها در پی خواهد داشت.

برندینگ

مسئله دیگری که با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بدست می آید ثبت برند در ذهن مشتریان است. اگر فروشگاه شما دارای المان های مناسب باشد، ممکن است مشتریانی داشته باشید که وارد سایت شوند و محصولی را خریداری نکنند، اما نام برند شما را مشاهده می کنند و این امر باعث می شود تا نام برند شما در میان مشتریان شناخته شود و این مسئله در بلند مدت به نفع کسب و کار شماست.

افزایش تعداد مشتریان وفادار

شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می توانید تعداد مشتریان وفادار خود را افزایش دهید. اما بهتر است بدانید این کار به استراتژی های بازاریابی شما بستگی دارد. شما می توانید برای کسانی که اولین بار است از سایت خریداری می کنند تخفیف در نظر بگیرید. همچنین، می توانید با توجه به سیستم سی آر ام خود برنامه های مشخصی را برای مشتریانی داشته باشید که چندین بار از فروشگاه شما خریداری کرده اند. این موضوع سبب می شود تا مشتریان دوباره برای خرید از سایت اقدام کنند و این موضوع به شما کمک می کند تا با مشاهده رفتار کاربر بهترین تصمیمات را برای حفظ مشتریان خود اتخاذ کنید.

افزایش اعتبار و پرستیژ کاری

یکی از مهمترین دستاوردهای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی افزایش اعتبار و پرستیژ کاری است. امروزه، مشتریان به کسب و کارهایی که خودشان در اینترنت پیدا می کنند بیشتر از کسب و کارهایی که در تبلیغات مشاهده می کنند اعتماد می کنند. در نتیجه، کسب و کارهایی که دارای سایت هستند و سئو سایتشان مناسب است، به زودی مورد توجه مشتریان بالقوه زیادی قرار می گیرند. به طور کلی، هر چقدر سایت بهتر طراحی شده باشد، کاربر احساس می کند آن فروشگاه معتبرتر است و این موضوع بر برندینگ و افزایش فروش اثر می گذارد.

نکات مهم در طراحی سایت اینترنتی

اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اقدام کنید، باید در روند طراحی سایت اینترنتی به موارد مختلفی توجه داشته باشید که بدین شرح است:

  • در طراحی سایت اینترنتی باید در اولین قدم اهداف خود را مشخص کنید. در صورتی که اهداف به طور دقیق و شفاف مشخص نشده باشند، طراحی سایت اینترنتی با موفقیت رو به رو نمی شود.
  • در طراحی سایت اینترنتی باید با طراح سایت در تعامل باشید تا بتوانید چهار چوب فکری و مدل کسب و کار را به او انتقال دهید و طراح در سایت پیاده سازی کند.

برآورد هزینه طراحی سایت چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پرسیده می شود در مورد برآورد هزینه طراحی سایت است. بهتر است بدانید برآورد هزینه طراحی سایت به موارد مختلفی بستگی دارد. آیا شما می خواهید سایت اختصاصی داشته باشید یا معمولی؟ برآورد هزینه طراحی سایت اختصاصی بیشتر از سایت معمولی است، اما سایت های اختصاصی بیشتر در دنیای اینترنت موفق می شوند. در این مسیر عوامل مختلفی می توانند تاثیر گذار باشند. برای برآورد هزینه طراحی سایت به صورت دقیق و مشخص، توصیه می شود با شرکت های طراحی سایت در ارتباط باشید.

برای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی مزایای زیادی را برای کسب و کارها در پی دارد که از مهمترین آنها می توان به افزایش فروش، برندینگ، افزایش مشتریان وفادار و افزایش پرستیژ کاری اشاره کرد.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی اسن. این شرکت سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند. سی ام اس ایران در کنار شماست تا با قدرت وارد دنیای اینترنت شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا