متنوع

ترفند های قرعه کشی در اینستاگرام+ معرفی بهترین سایت و ابزار های قرعه کشی اینستاگرام

با توجه به این که همه ادمین های اینستاگرامی در تلاش این هستند که میزان فالوور های خود را افزایش دهند به این دلیل ما در این جا یکی از بهترین روش های افزایش فالوور را معرفی می کنیم. قرعه کشی اینستاگرام یکی از بهترین راه و روش های افزایش فالوور می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که به فکر توسعه پیج کاریتان هستید باید مسابقات و ترفند های قرعه کشی در پیج اینستاگرام را در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خودتان قرار دهید. در اصل هر چه مسابقات زیادی را برگزار کنید و به مشتریان خود جایزه دهید بیشتر می توانید توجه آن ها را جلب کنید.

به صورتی که می توانید در صفحه خود یک مسابقه برگزار کنید و در بین افراد شرکت کننده، به افرادی که بیشترین لایک و یا کامنت را داشته باشند جایزه دهید. به این ترتیب می توانید پست های خود را در معرض دید افراد بیشتری را بدهید.

اما چگونه در اینستاگرام قرعه کشی انجام دهیم؟

قرعه کشی در اینستاگرام به صورت های مختلفی انجام می گیرد. مانند قرعه کشی تصادفی، قرعه کشی با اکسل و یا قرعه کشی با برنامه و آنلاین و..

از جمله بهترین روش های قرعه کشی این گونه است که شرکت کنندگان در این مسابقه بتوانند مراحل قرعه کشی را مشاهده کنند. در این صورت اعتماد آنها به این مسابقه بیشتر می شود. معمولا قرعه کشی همان طور که گفته شد بر اساس بیشترین منشن و یا بیشترین لایک و کامنت انجام می گیرد.

روش های مختلف قرعه کشی در اینستاگرام

با توجه به این که روش های مختلفی جهت قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد برخی از آن ها را در این بخش معرفی می کنیم.

قرعه کشی کامنت پست اینستاگرام

متداول ترین روش قرعه کشی با کامنت های پست ها می باشد. در این روش از قرعه کشی، تنها بر روی کامنت ها تمرکز می کنند و به صورت تصادفی برندگان مسابقه را که زیر پست شما کامنت گذاشته اند انتخاب می کنید.

قرعه کشی لایک اینستاگرام

در این روش، تنها برنامه قرعه کشی بر روی لایک پست ها تمرکز می کند و به صورت شانسی و تصادفی، برنده ها را در میان کاربرانی که پست مسابقه را لایک کرده اند شناسایی می کند.

قرعه کشی استوری اینستاگرام

این روش از قرعه کشی اینستاگرام هم از رایج ترین نوع قرعه کشی ها می باشد. در این روش، با استفاده کردن از قابلیت ریپلای و استیکر ها، فالوور هایتان را به چالش دعوت می کنید. همچنین می توانید مطرح کنید که پست مورد نظر شما را با منشن کردن پیجتان، در دیگر استوری های خود به اشتراک بگذارند. این گونه پیج شما را میلیون ها نفر مشاهده می کند و بسیاری از آن ها هم می توانند شما را فالو کنند. در این روش از میان نظرسنجی هایی که با ریپلای انجام شده اند و کسانی که پیج شما را در استوری خود منشن کرده اند، قرعه کشی کرده و برنده ها را مشخص می کند.

ترفند های قرعه کشی در پیج های اینستاگرامی

همان طور که در بالا بیان شد، بهترین روش جهت دیده بیشتر در اینستاگرام و افزایش میزان فالوور ها استفاده کردن از روش قرعه کشی اینستاگرامی می باشد. در واقع یکی از راه های افزایش های تعامل کاربران در پیج شما، برگزاری مسابقات مختلف می باشد. چرا که برگزاری این نوع قرعه کشی ها و مسابقات بسیار هیجان انگیز هستند و می توانند برای کاربران جذاب به نظر برسند.

Getcombot   بهترین سایت قرعه کشی

از جمله محبوب ترین سایت هایی که رایگان است و مراحل ساده ای را برای قرعه کشی در پیج های اینستاگرامی ارائه می دهد این سایت می باشد. چرا که یکی از قوی ترین مراجعی می باشد که قابلیت دانلود رایگان کامنت ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما نیز می توانید برای استفاده کردن از این امکانات این سایت، ایمیل و لینک مربوط به پست مسابقه را وارد کنید.

بعد از وارد کردن مشخصات، گزینه ارسال را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعدی،کامنت های مربوط به پست دانلود می شوند و در یک مرورگر جدید برایتان باز می شوند. سپس کافی است که شما شرایط مسابقه را انتخاب کنید تا برنده مسابقه به صورت شانسی انتخاب گردد.

این برنامه مهم ترین مزیتی که دارد رایگان بودن آن است چرا که 90 درصد خدمات سایت رایگان می باشند.

البته معایبی نیز دارد. یکی از بزرگترین معایب این سایت این است که، کاربران به هنگام استفاده از سایت، با خطای محدود بودن پهنای باند یا اتصال سرور مواجه می شوند.

name picker   قرعه کشی در اینستاگرام با سایت

یکی دیگر از سایت های موجود در این زمینه، این سایت است. اما برای استفاده کردن از آن باید قبلا پیج اینستاگرامتان به اکانت فیسبوک لینک شده باشد. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

را باز کنید. Namepicker.net

Instagram comment picker سپس در قسمت بالای صفحه گزینه زیر را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه لاگین کلیک کنید و وارد اکانت فیس بوک گردید. سپس باید پیج اینستاگرام خودتان را انتخاب کنید تا وارد مرحله انتخاب کردن پست و قرعه کشی کامنت ها شوید.

Tools4insta.com سایت قرعه کشی

یکی دیگر از سایت های رایگان جهت انتخاب برنده از بین هزاران کامنت این سایت می باشد. کار کردن با این وب سایت بسیار آسان و رایگان می باشد. برای این کار تنها کافی است لینک مورد نظر خودتان را کپی کنید و آن را در کادر پیست کنید تا برنده مسابقه به صورت رایگان در اختیارتان قرار گیرد.

روش های دستی قرعه کشی در اینستاگرام

علاوه بر وب سایت ها به صورت دستی نیز می توان این کار را انجام داد. اما در این صورت شاید مخاطبان به صحت قرعه کشی شما اعتماد نداشته باشند. این روش این گونه است که در ابتدا کامنت های پست مسابقه را دانلود می کنید. اما چون این امکان وجود دارد که لایک ها و کامنت های فیک حذف شوند، پس بهترین روش قرعه کشی از بین کامنت ها می باشد. شما نیز می توانید با به کار بردن یکی از روش های بالا، قرعه کشی اینستاگرامی برگزار کنید تا بتوانید ارتباط بیشتری با مخاطبان داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا