بازیهای موبایل

بازی با موبایل: 6 نکته آسان برای ارتقاء تجربه شما

بازی Snake را در گوشی های نوکیا به خاطر دارید؟ وقتی نوبت به بازی های موبایلی می رسد، مطمئناً از آن روزها فاصله زیادی گرفته ایم! بر کسی پوشیده نیست که به طور گسترده به عنوان چیز بزرگ بعدی در سرگرمی دیده می شود. در واقع، از قبل اینجاست. طبق گزارش Statista، بازی های موبایلی در سال 2020 بیش از 2 میلیارد نفر مخاطب جهانی داشت. تا سال 2023، این تعداد از 3 میلیارد کاربر جهانی عبور خواهد کرد. به جرات می توان گفت که بازی های موبایلی در حال افزایش بوده است و به نظر نمی رسد به این زودی ها کند شود.

با پیشرفت تکنولوژی، این صنعت فقط در حال گسترش بیشتر است. بازی‌های موبایلی در کنار بازی‌هایی که روی کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی اجرا می‌شد، تجربه‌ای ثانویه محسوب می‌شد. با این حال، اکنون که بازی‌های موبایلی از نظر گرافیک و طراحی بازی تجربه‌ای از گیم‌پلی برابر با بازی‌های PC و کنسول ارائه می‌کنند، برای بسیاری به شکل اصلی بازی تبدیل می‌شود.

با رشد مداوم صنعت بازی، تقاضای روزافزونی برای تجربه بازی با کیفیت بالا نیز وجود دارد. کاربران می خواهند در هر کجا که هستند بازی کنند. بازی های موبایل امکان بازی در هر مکان و هر زمان را فراهم کرده اند. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند هر سال سریع‌تر می‌شوند، جای تعجب نیست که گیمرها شروع به استفاده از تلفن‌های همراه خود، و نه رایانه‌های شخصی یا کنسول‌ها، به عنوان دستگاه اصلی بازی خود کرده‌اند. چیزهای زیادی در بازی های موبایل وجود دارد، و برای استفاده حداکثری از این بازی ها، باید به چند چیز توجه کنید.

این وبلاگ به نکاتی می پردازد که می توانید از آنها برای افزایش تجربه بازی خود استفاده کنید و به شما کمک کند یک بازی خوب را از یک بازی عالی متمایز کنید.

1. اولین فرمان بازی های موبایلی آن حالت DND را فعال کنید!

چند بار در بازی‌ای که می‌خواستید برنده شوید، شکست خورده‌اید، مگر این که تماس وحشتناکی که گیم‌پلی بی‌نقص شما را مختل کرد، نبود؟ بیش از آنچه که دوست دارید به خاطر بسپارید، ما مطمئن هستیم! اینجاست که حالت DND به عنوان یک نجات دهنده عمل می کند این واقعاً به شما امکان می دهد تا بازی بدون وقفه را تجربه کنید. می‌توانید همه پیام‌ها و تماس‌های دریافتی را بی‌صدا کنید، یا می‌توانید فهرست اولویت‌بندی برای پیام‌ها و تماس‌های تنظیم‌شده ایجاد کنید.

2. استفاده از پس‌زمینه را برای اجرای روان‌تر بازی‌ها کاهش دهید

اگرچه دستگاه های تلفن همراه شما برای چندوظیفگی طراحی شده اند، اما توصیه نمی شود این کار را زمانی که در حال انجام بازی با آنها هستید انجام دهید. در حالی که فقط بازی‌های موبایلی با گرافیک فشرده نیاز به رم زیادی برای ارائه آن گرافیک دارند، همیشه مطمئن شوید که قبل از شروع هر بازی، همه برنامه‌های پس‌زمینه را پاک کنید تا از عملکرد بهینه اطمینان حاصل کنید.

3. کنترل ها را با توجه به ترجیحات بازی خود سفارشی کنید

هر گیمر یک اولویت بازی منحصر به فرد دارد – برخی طرح‌بندی‌های تمیز را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر رابط‌هایی را دوست دارند که در دسترس‌تر هستند. بسته‌های طرح‌بندی استاندارد توسط توسعه‌دهندگان بازی ممکن است برای همه مناسب نباشد. از این رو، سفارشی کردن کنترل‌های بازی به شما کمک می‌کند راحت‌تر بازی کنید و گیم‌پلی کلی خود را بهبود ببخشید.

4. Dolby Atmos را برای صدای فراگیر فعال کنید

با Dolby Atmos، کاربران می توانند از یک تجربه فراگیر بهتر از نظر صدای موقعیتی لذت ببرند. بسیاری از تلفن های همراه این روزها از Dolby Atmos از طریق بلندگوهای داخلی پشتیبانی می کنند. بسیاری از آنها همچنین از تغییرات آن پشتیبانی می کنند که به طور خاص برای بازی های تلفن همراه در نظر گرفته شده است. می توانید تنظیمات را مطابق با اولویت خود در زیر تنظیمات صدا در تلفن همراه خود تغییر دهید.

5. بازی هایی را که همیشه دوست داشتید پیدا کنید و سپس برخی دیگر را کشف کنید!

پس از انجام بازی های مورد علاقه خود، با سبک و سلیقه بازی خود بیشتر آشنا خواهید شد. ممکن است بازی‌های تک‌نفره یا چندنفره را ترجیح دهید و می‌توانید ژانرهای مختلف بازی‌ها را ترجیح دهید. کمی بیشتر در علایق خود غوطه ور شوید و به دنبال بازی های محبوب تری باشید که با سبک بازی شما همخوانی دارند. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، بنابراین چه در خانه بازی کنید و چه در حال حرکت، می‌توانید به راحتی بازی‌ها را تغییر دهید تا زمانی که آن‌هایی را که دوست دارید پیدا کنید.

6. دوستان خوب اجازه نمی دهند دوستانشان به تنهایی کارهای حماسی انجام دهند!

آخرین اما قطعاً کم اهمیت ترین قانون بازی های موبایلی است. فرقی نمی‌کند که چه نوع بازی‌هایی را ترجیح می‌دهید – سطح بالا یا معمولی. وقتی اجتماعی می شود همیشه سرگرم کننده تر است. بازی‌های موبایلی نه تنها به شما فرصت بازی با عزیزانتان را می‌دهد، بلکه فرصتی عالی برای بازی با کاربران ناشناس از سراسر جهان می‌دهد.

غذای آماده همیشه جلوتر از بازی باشید!

بدون شک، بازی های موبایلی اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند، زیرا به افراد در هر سن، جنسیت و سبک زندگی پاسخ می دهد. نیازی به تنظیم دقیق ندارد و قرار است در حال حرکت پخش شود. با توجه به پیشرفت های بزرگ تکنولوژی و چند هک آسان که در بالا ذکر شد، می توانید واقعاً از یک تجربه بازی کامل در تلفن همراه خود لذت ببرید. با راهنمای نکات آزمایش شده و آزمایش شده ما، اکنون آماده هستید تا تجربه بازی های ابری موبایل خود را در تلفن های همراه اندروید و iOS ارتقا دهید! به خواندن وبلاگ های ما ادامه دهید تا در مورد جدیدترین های دنیای بازی های موبایلی به روز بمانید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا