بازیهای موبایل

بازی های اندرویدی که ارزش نصب کردن دارند.

در این بخش از بهترین بازی های اندروید در تمام دوران گفته ایم، بازی هایی که حتما باید تجربه کنید و حداقل باید چند مورد آن را روی گوشی خود نصب داشته باشید.

با پیشرفت روز افزون بازی‌های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی‌های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی‌های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب به امری مشکل تبدیل شود، به همین دلیل در این مقاله که به‌صورت ماهیانه به‌روز می‌شود، از بازی های اندروید گفته‌ایم، بازی‌هایی که هریک در جایگاه خود بدون شک ارزش تجربه کردن را دارند. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است.

 

گیم پلی بازی تراریا Terraria در خانه دو طبقه

 بازی Terraria

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: 505 Games Srl
  • مناسب برای نوجوانان

بازی‌ Terraria نسخه موبایل از بازی شناخته‌ شده‌ای با همین نام برای کنسول‌ها است. در بازی Terraria باید برای بقا تلاش کنید در حالی که در راه رسیدن به این‌مهم می‌توانید به صورت لوکال با هفت دوست دیگر از تجربه بازی لذت ببرید.

Terraria دوربین دوبعدی دارد و با ظاهری پیکسلی بازیکنان را به سیاه‌چاله‌های مختلف برای پیدا کردن آیتم‌های متنوع می‌برد. اگر به بازی‌های سبک بقا علاقه دارید و یک بازی غیر رایگان ارزشمند می‌خواهید که با یک‌بار پرداخت پول درگیر خریدهای درون برنامه‌ای آن نشوید. بازی Terraria با پشتیبانی از گیم‌پد در دسترس شما است.

بازی موبایل براول استارز

بازی Brawl Stars

  • سبک: بتل رویال، اکشن
  • استودیو: سوپر
  • مناسب برای نوجوانان

کمتر بازیکن موبایلی را می‌توان پیدا کرد که اسم بازی‌هایی مانند کلش اف کلنز یا کلش رویال را نشنیده باشد. بازی Brawl Stars یکی دیگر از ساخته‌های رقابتی Real-Time موبایل است. در بازی براول استارز می‌توانید در حالت‌های آنلاین مختلفی به رقابت با بازیکنان دیگر بروید. بازیکنان به مرور با آزاد سازی قهرمان‌های جدید مهارت‌های منحصر به‌فرد متنوعی را در مقابل بازیکنان دیگر به‌دست می‌آورند و می‌توانند در رقابت هیجان انگیز شرکت کنند.

در کنار حالت بتل رویال امکان رقابت‌های سه در مقابل سه به‌صورت تک نفره یا به‌همراه دوستان در براول استارز وجود دارد. البته حالت سه به‌ سه بازی شامل حالت‌های مختلف از جمله Gem Grab، حالت Brawl Ball، حالت بانتی و Heist می‌شود که هرکدام تنوع فوق‌العاده خودش را دارد.

 

بازی امانگ اس در نقش شیاد و تسک های فیک

 بازی Among Us

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Innersloth
  • مناسب برای تمام نوجوانان

متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر دوستان به اصطلاح پایه دارید بازی امانگ آس بدون شک یکی از بهترین‌ها برای تجربه درکنار دوستان‌تان به صورت لوکال است. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.

در جریان بازی خدمه باید با پیدا کردن شیادها، آن‌ها را از سفینه به بیرون بیندازند. از طرفی شیادها نیز باید به شکلی رفتار کنند که خدمه به آن‌ها شک نکنند. بازی Among Us محصولی اجتماعی و ارتباط محور است و بدون شک از تجربه آن لذت خواهید برد.

کرش بندیکوت موبایل در مقابل باس

 بازی Crash Bandicoot: On the Run

  • سبک: رانر
  • استودیو: کینگ
  • مناسب برای تمام سنین

اگر به شخصیت‌ها و دنیای مجموعه Crash Bandicoot علاقه دارید، بازی Crash Bandicoot: On the Run در نهایت برای گوشی‌های اندروید منتشر شد. بازی موبایل کرش بندیکوت از دو بخش مختلف یکی پایگاه بازیکنان و دیگری مراحل تشکیل شده است.

در جریان بازی باید شخصیت‌های مجموعه کرش را در سه مسیر برای پرش از روی موانع و جمع‌آوری سیب‌های آشنای مجموعه هدایت کنید. یکی از ویژگی‌های بازی Crash Bandicoot: On the Run! حضور مکان‌های آشنای مجموعه و همینطور باس‌فایت‌ها است که کمتر در بازی‌های رانر با آن مواجه شده‌ایم. شما همچنین امکان استفاده از آیتم‌های مختلف برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت خود را دارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا