متنوع

استوری اینستاگرام خود را موزیکال کنید.

نحوه ساخت استوری در اینستاگرام

برای سخت یک استوری در اینستاگرام راه های متعددی وجود دارد. یک روش آن است که پس از راه اندازی اپلیکیشن، به قسمت پروفایل رفته و با انتخاب آیکون مربوطه استوری خود را به اشتراک بگذارید. روش دیگر رفتن به فید اصلی و زدن آیکون بعلاوه (+) در پایین صفحه است. همچنین می توانید انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به طرف راست بکشید تا مستقیما به قسمت استوری هدایت شوید. روش آخر از همه کارآمدتر است؛ چراکه می توانید بدون خروج از برنامه، از دوربین اینستاگرام برای گرفتن تصاویر و ساخت استوری استفاده کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

پس از آماده سازی استوری مورد نظر (عکس و غیره)، وقت آن می رسد تا با افزودن آهنگ آن را جذاب تر کنید. ابتدا روی آیکون استیکر واقع در بالای صفحه ضربه بزنید (یا انگشت خود را روی صفحه قرار داده و به سمت بالا بکشید).

آیکون موسیقی را پیدا کرده و سپس روی آن ضربه بزنید. اکنون به صورت خودکار وارد کتابخانه آهنگ ها می شوید و می توانید موسیقی مورد نظر خود را برای استوری انتخاب کنید.

خوشبختانه پایگاه داده آهنگ ها بسیار گسترده است و شما می توانید عمده آهنگ های دلخواه خود را (حتی آن هایی که چندان شناخته شده نیستند) را در این کتابخانه بیابید. پس از انتخاب آهنگ، روی آن ضربه زده و قطعه ای که می خواهید در استوری پخش شود را معین کنید. توجه داشته باشید که مدت زمان پخش آهنگ در استوری بین ۵ تا ۱۵ ثانیه است.

هنگام اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام گزینه های بیشتری برای شما فعال می شود. مثلا می توانید متن آهنگ را نیز به استوری چسبانده و یا با انتخاب باکس music playing به دوستان خود بفهمانید که استوری شما دارای آهنگ است. بدین ترتیب افراد هنگام ضربه روی music box می توانند صدای آهنگ را بشنوند.

گزینه های موجود در بالای صفحه به شما اجازه می دهند تا استیکر، ایموجی و تصاویر متحرک را نیز به استوری خود اضافه کنید. همچنین می توانید برای جالب شدن هر چه بیشتر استوری از نظرسنجی، متن و یا گزینه های نوشتاری دیگر بهره بگیرید.

همانطور که مشاهده کردید می توانید به همین سادگی سلیقه موسیقی خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا