ترفندها

چگونه در اینستاگرام محبوب شویم؟

ترفندهای محبوب شدن در اینستاگرام

محبوب شدن و داشتن طرفداران زیادی در اینستاگرام که برای شما لایک می زنند و کامنت می گذراند چقدر خوب است؟آیا می دانید چگونه محبوب شویم؟

خاقانی در شعری می گوید «خرد شاخی که شد درخت بزرگ در بزرگیش سرسری منگر.» همین شعر را تعمیم بدهید به اینستاگرام.

بهتر است قبل از هر قضاوتی یه کم صبر داشته باشیم. پشت هر اکانت و فالوئری هم همین داستان ها هست.

اگر می خواهید از فردا شما هم یکی از سلبریتی های اینستاگرامی باشید با این شش شگرد همراه باشید.

مورد عجیب و مهم فالوبک

نصف مال من، نصف مال تو. این را هیچ وقت در اینستاگرام و کلا هر شبکه اجتماعی دیگری فراموش نکنید. اگر شما را فالو می کنند، شما هم فالوشان کنید. چطور دوست دارید آنها شما را ببینند، آنها هم همین حس را نسبت به شما دارند.

در فالوبک ندادن یک غروری هست که هیچ کس آن را نمی پسندد. با اینکه شخصیت مجازی آدم ها فاصله زیادی با چیزی دارد که آنها در دنیای واقعی از خود به نمایش می گذارند، با این حال این رفتار شما مصداق کلاس گذاشتن است.

سعی نکنید نفرت انگیز به نظر بیایید. مهربان باشد و دایره مهربانی تان را گسترش دهید. نکته ای در گوشی به شما می گوییم، از ما نشنیده بگیرید اگر می خواهید پرفالوئر شوید تا مدت ها زیاد «add» کنید! با این شیوه می توانید تعداد زیادی فالوئر برای خودتان دست و پا کنید.

بعد از مدتی که خودتان پرفالوئر شدید، شروع کنید به آنفالو کردن همان هایی که باعث شدند شما خفن شوید! به همین سادگی.

خیلی از فالوئرهای صفحات عکاسان فریلنسی که در اینستاگرام می بینید از همین روش به دست آمده. بله متاسفانه، دنیای مجازی جای زیاد قشنگی نیست.

شناخت مارکت

مارکت را بشناسید. مارکت یعنی کسانی که به شما لایک می دهند و شما را فالو دارند. باید بفهمید فالوئرهایتان با چه چیزی حال می کنند. در دنیای حقیقی هم همین است؛ آنهایی که بلدند به دوستانشان چیزی را بگویید که آنها دوست دارند بشنوند، محبوب ترند؛ برای همین چیزی را پست کنید که دوستانتان دوست دارند در صفحه شما ببینند.

به پست های قبلی خودتان رجوع کنید و ببینید در کدام یک بیشتر لایک گرفته اید. آن پست ها پیام مهمی دارند که فالوئرهایتان با آن سوژه بیشتر حال می کنند. اپلیکیشن های زیادی هستند که می توانند این آمار را برای شما دربیاورند. آنها را پیدا و دانلود کنید.

تجربه ثابت کرده موضوعات خاله زنکی طرفدار زیادی دارند. تا حدی خاله زنک باشد اما حواستان باشد مرزها را به خوبی رعایت و ظریف عمل کنید؛ چون خاله زنکی زیاد شما را از چشم دوستانتان می اندازد.

سوژه دیگر ناله است. از دیرباز در شبکه های اجتماعی آنهایی که شکست عشقی خورده اند، خوب لایک گرفته اند. این نکته را فراموش نکنید. با این حال اگر باز هم سلیقه مخاطبانتان را نمی دانید، با شگرد بعدی ما همراه باشید.

 استفاده از فرمت های جواب پس داده

این یک قانون ازلی- ابدی است. هر شبکه اجتماعی ای بیاید و برود، این قانون کار می کند. پست هایی که احساسات فالوئرهایتان را هدف قرار دهند همیشه جوابگو هستند: پستی از مقام شامخ مادر و پرد، پستی در راستای علاقه به همسر،پستی درباره فرزند نوزاد یا یکی از نوزادهای فامیل و تمام چیزهایی که وقتی فالوئر پست شما را می بیند، نام آوای «آخی» را به زبان بیاورد. راهکار دیگر این شیوه استفاده از فرمت هایی است که مدت هاست در اینستاگرام جواب پس داده: آسمان.

از زوایای مختلف آسمان عکس بگیرید و پست بگذارید. این یک علاقه جهانی است. این رسانه بین المللی این پرسش را مطرح می کند که آیا قبل از اختراع اینستاگرام هم این قدر مردم به آسمان علاقه داشته اند یا نه؟ یا اینکه اختراع اینستا چه تاثیری در افزایش علاقه مردم به آسمان داشته است؟ ترجیحا بک عکس هایتان را آسمان قرار دهید.

روش بعدی عکس است که از زاویه بالا از پاهایتان می گیرید. وقتی با سه، چهار نفر از دوستانتان کنار هم جمع شدید، کفش هایتان را کنار هم قرار دهید و از بالا عکس بگیرید. هر قدر کفش ها و بندهای آنها رنگی تر باشند، شانس لایک شما بیشتر است.

فرمت دیگری از عکس های پرلایک اینستا عکس هایی است که پشت شما به دوربین است و یک نفر پشت دوربین دست شما را گرفته، جوری که انگار دارد شما را از پشت دوربین به جلوی آن می کشاند. اگر اجرایی کردن همه اینها برایتان سخت است، عکس کالکشن بگذارید.

مجموعه عکس ها اصولا در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند. در این لحظه با برخی از رایج ترین عکس های اینستاگرام آشنا شدید. حالا از ما راضی هستید یا نه؟

توصیه دهان به دهان

تهیه کنندگان سینما می گویند فیلمی در گیشه می فروشد که مردم دهان به دهان آن را به هم پیشنهاد کنند؛ یعنی جمع «الف» که فیلم را می بیند به جمع «ب» بگوید: «فلان فیلم را دیدی؟ خیلی خوب است.»

و به همین شکل به صورت هرمی بر بینندگان فیلم افزوده می شود. اینستاگرام هم همین است. اگر پرفالوئری شما را در صفحه اش تگ یا منشن کند، سمیرغ سعادت بر شانه هایتان خواهدنشست. از آنجاست که شما تبدیل به یک «نظرکرده» می شوید و باقی راه دیگر هموار است.

اگر دوستی ندارید که پرفالوئر باشد و شما را به دیگران توصیه کند، ناراحت نباشید. اگر راهی نمی یابید، راهی بسازید.

شگرد بعدی کامنت گذاشتن زیر پست کسانی است که پرفالوئرند. بی خود و بی دلیل زیر پست خواص اینستا کامنت بگذارید. افراد زیادی در شبکه های اجتماعی هستند که فقط در کامنت دانی ملت می چرخند. آنها شما را به خوبی رصد می کنند. به ما اعتماد کنید. دیده می شوید.

شناخت حلقه اول مجازی ها

عکس از خودتان بگذارید لایک می دهند، عکس از همسرتان بگذارید لایک می دهند، از سوراخ شدن لایه اوزن و نگرانی جهانی نسبت به این موضوع پست بگذارید لایک می دهند، به یک روز خوبتان لایک می دهند.

قدر این فالوئرها را بدانید. اینها فرای دنیای مجازی و قوانین پوشالی حاکم بر آن به شما علاقه دارند و کافی است شما فقط به یک پست لب تر کنید! آنها این قدر مهربانند که اگر پست نگذارید، سراغتان را می گیرند و برایتان نگران می شوند. آنها را حفظ کنید و حتما در لایک بک(!) به آنها کوشا باشید. آنها حلقه اول دوستان مجازی شما هستند. راحت از دست ندهیدشان.

ساعت پست گذاشتن و تعداد پست ها

این یکی از مهم ترین شگردهای لایک زیاد گرفتن است. ساعت پست گذاشتن را دست کم نگیرید. تحقیقات میدانی ما در این زمینه نشان می دهد ایده آل ترین ساعات برای پست گذاشتن هشت شب تا دو بامداد است. ساعات اوج مصرف اینستاگرام همین بازه شش ساعته است.

اگر عکس خوبی گرفته اید که حس می کنید زیاد لایک می گیرد، کمی صبور باشد و در این ساعات پستش کنید: وقت استراحت و آرامش، وقتی که کارمندها از سر کار آمده اند و شماشان را خورده اند و بهعنوان تفریح با گوشی شان ور می روند،

زمانی مناسبی برای فک و فامیل که بین پیام بازرگانی سریال ها اینستاگرام چک می کنند. هرچه ساعت پست گذاشتنتان را به شب نزدیک تر کنید، احتمال لایک بیشتر می شود.

فرضیه دیگری هم در این زمینه هست: اصولا ما با نسلی طرفیم که رفتاری شبیه به جغدها دارد! صبح می خوابد و شب بیدار است. حجم رایگان اینترنت شبانه یکی از دلایلی است که نسل جدید را به سمت شب بیداری برده. از شب بیداری های فالوئرهایتان برای افرایش لایک استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا