متنوع

معرفی بهترین فروشگاه فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران

حفظ امنیت دستگاه‌ها و محافظت از اطلاعات شخصی و سازمانی، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر فرد یا سازمانی باید آن را در اولویت قرار دهد. خیلی از افراد یا شرکت‌ها در ایران ممکن است ویندوز یا آفیس اورجینال تهیه نکنند، اما برای محافظت از اطلاعاتشان هزینه می‌کنند و یک آنتی ویروس خوب برای لپ‌تاپ خود تهیه می‌کنند.

یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های دنیا، آنتی‌ویروس Kaspersky است که امتیازات بالایی در آزمایشگاه‌های مختلف آنتی ویروس مانند AV-comparatives و AV-TEST کسب کرده است و رضایت بسیاری از مشتریان را با ارائه سطح بالای امنیت و امکانات به دست آورده است.

حال در ادامه به توضیح لایسنس‌های کسپرسکی و معرفی بهترین فروشگاه‌های فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران خواهیم پرداخت.

بهترین فروشگاه‌های فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران

خرید از فروشگاه اینترنتی معتبری که لایسنس درست را به شما تحویل دهد، اهمیت بالایی دارد؛ زیرا درصورتی‌که محصول درستی را تحویل نگیرید، امنیت اطلاعات شما نیز تأمین نمی‌شود.

دراین‌بین شرکت‌هایی وجود دارند که برای نفع شخصی خود، آنتی‌ویروس‌های فیک و غیر اصل را به‌جای آنتی‌ویروس خانگی اورجینال با قیمتی بسیار پایین مانند 100 الی 200 هزار تومان و بعضاً با همان قیمت نسخه اورجینال به فروش می‌رسانند.

در محصولات سازمانی نیز این کلاهبرداری‌ها وجود دارد؛ به‌عنوان‌مثال به‌جای فروش لایسنس اورجینال آنتی ویروس کسپرسکی تحت شبکه، لایسنسی که شرکت دیگری قبلاً آن را خریداری کرده است را تحویل شرکت بعدی می‌دهند، اما این لایسنس‌ها پس از مدتی از کار می‌افتند یا محافظت خوبی از دستگاه‌های شما به عمل نمی‌آورند.

قبل از این که به معرفی این فروشگاه‌ها بپردازیم، می‌خواهیم کمی با لایسنس‌های اورجینال Kaspersky آشنا شویم. لایسنس‌های اورجینال کسپرسکی در دو نوع زیر هستند:

  • ریتیل کارت (Retail Card)
  • آنلاین کد (Online Code)

تفاوت این دو نوع لایسنس در نحوه توزیع آنها به دست نمایندگی‌ها و قیمت آن است. لایسنس ریتیل از طریق توزیع‌کنندگان رسمی به دست نمایندگان می‌رسد، اما آنلاین کد از طریق APIهای کمپانی کسپرسکی به دست آنها می‌رسد. همچنین قیمت لایسنس آنلاین کد بالاتر از ریتیل است.

اما این دو نوع لایسنس، هیچ تفاوتی در کارکرد با یکدیگر ندارند. هر دو اورجینال بوده و ارائه شده توسط کمپانی Kaspersky هستند؛ بنابراین چه شما لایسنس ریتیل تهیه کنید، چه آنلاین کد هیچ تفاوتی برای شما ندارد. تنها نکته این است که در خرید لایسنس آنلاین کد آنتی‌ویروس کسپرسکی، هزینه بیشتری را پرداخت کرده‌اید.

نکته دیگر این است که لایسنس‌های آنتی‌ویروس Kaspersky به‌صورت منطقه‌ای به فروش می‌رسند. در این تقسیم‌بندی‌ها، کشور ما جزو منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. لایسنس‌های خاورمیانه نسبت به بعضی از مناطق دیگر ارزان‌تر و نسبت به برخی دیگر گران‌تر هستند. به‌عنوان‌مثال، لایسنس‌های منطقه خاورمیانه از لایسنس‌های منطقه هند و ترکیه گران‌تر و از لایسنس‌های منطقه ایالت متحده آمریکا، ارزان‌تر است.

اگر شما بخواهید از لایسنس آنتی‌ویروس کسپرسکی داخل ایران استفاده کنید، ترجیحاً باید لایسنس با ریجن خاورمیانه را تهیه کنید. استفاده از لایسنس سایر ریجن‌ها، نیاز به تهیه VPN دارد و تمامی فرایند نصب، فعال‌سازی و آپدیت نیز باید از طریق وی‌پی‌ان، انجام شود.

توجه: نکته دیگری که هنگام خرید آنتی ویروس کسپرسکی باید به آن توجه داشته باشید این است که امکان دانلود نرم‌افزار محصول خریداری شده از طریق وب‌سایت رسمی Kaspersky.com باید وجود داشته باشد؛ زیرا در بازار کامپیوتر، برخی از سودجویان با دست‌کاری منبع نرم‌افزار کسپرسکی، یک آنتی‌ویروس فیک به شما تحویل می‌دهند که این آنتی‌ویروس، فقط از طریق یک لینک غیررسمی یا یک سی دی خاص می‌تواند نصب و راه‌اندازی شود.

بهترین فروشگاه‌های فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران، عبارت‌اند از:

  • باما سافت
  • ایدکو
  • بنیان سافت
  • کی ایران

این فروشگاه‌های اینترنتی، ضمانت اورجینال بودن به شما می‌دهند و شما می‌توانید با خیال راحت از آنها خرید کنید. شما با انتخاب هر یک از این فروشگاه‌ها، لایسنس اورجینال آنتی ویروس کسپرسکی خانگی یا سازمانی را تحویل خواهید گرفت. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین فروشگاه‌های فروش آنتی‌ویروس کسپرسکی در ایران را به شما معرفی و هر کدام را بررسی کنیم.

فروشگاه اینترنتی باما سافت

فروشگاه اینترنتی باما سافت یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در عرضه نرم‌افزارهای اورجینال علی‌الخصوص آنتی‌ویروس‌های Kaspersky خانگی و سازمانی است. تمامی محصولات کسپرسکی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای گارانتی مادام‌العمر و ضمانت اصالت لایسنس هستند.

همچنین شما می‌توانید بعد از خرید آنتی ویروس کسپرسکی از باما سافت لایسنس این محصول را در پنل کاربری خود در وب‌سایت رسمی کسپرسکی به آدرس «my.kaspersky.com» اضافه کنید تا نسخه آنتی‌ویروس خریداری شده، تعداد کاربر و سال تولید آن را مشاهده و بررسی کنید.

این فرایند به شما اطمینان خاطر می‌دهد که محصول تهیه شده، اورجینال و مورد تأیید کمپانی Kaspersky است. همچنین این فروشگاه علاوه بر تضمین اورجینال بودن محصول، همواره بهترین قیمت را نیز ارائه می‌دهد. پشتیبانی آن نیز پاسخگوی تمامی سؤالات شما است.

لایسنس‌های آنتی‌ویروس کسپرسکی که توسط باما سافت ارائه می‌شوند، همگی از نوع Retail Card هستند. ریتیل کارت، همان‌طور که در بالا گفته شد، لایسنس‌هایی هستند که از طریق توزیع‌کننده‌های رسمی کسپرسکی به دست نمایندگی‌های فروش می‌رسد و قیمت‌های بسیار مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌هایی که لایسنس آنلاین کد را به فروش می‌رسانند، دارد.

فروشگاه اینترنتی باما سافت، محصول خریداری شده را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند تا رضایت آن‌ها را جلب کند. همچنین امکان ارائه فاکتور رسمی برای تمامی کاربران خانگی و سازمانی را فراهم کرده است.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید هنگام خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس کسپرسکی از به‌روز‌ترین نسخه ارائه شده توسط شرکت، بهره‌مند گردید.

فروشگاه اینترنتی ایدکو

ایدکو یکی از توزیع‌کننده‌های معتبر فروش آنتی‌ویروس کسپرسکی در ایران است که محصولات متنوعی از کسپرسکی را ارائه می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت محصولاتی که در ایدکو به فروش می‌رسند، بسیار بالاتر از سایت‌های دیگر است که علت آن گران‌فروشی ایدکو یا فیک فروشی سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیست؛ بلکه به این دلیل است که این شرکت، لایسنس‌های «آنلاین کد» را ارائه می‌دهد که قیمت این مدل لایسنس در مارکت جهانی از لایسنس‌های ریتیل، بالاتر است.

اما هیچ تفاوتی در کارکرد این لایسنس‌ها وجود ندارد. هر دوی این لایسنس‌ها اورجینال بوده و مورد تأیید کسپرسکی است؛ تنها تفاوت این دو، کانال‌های تهیه لایسنس است که سبب این اختلاف قیمت گشته است.

فروشگاه اینترنتی بنیان سافت

یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر در فروش آنتی‌ویروس کسپرسکی، فروشگاه بنیان سافت است که سابقه خوبی در فروش انواع محصولات خانگی و سازمانی Kaspersky دارد. اگر از این فروشگاه خرید کنید، می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که لایسنس اورجینال تحویل گرفته‌اید.

فروشگاه اینترنتی کی ایران

داشتن گزینه‌های مختلف برای خرید آنتی ویروس نیز مزیت خوبی است که این شرکت توانسته است طیف وسیعی از آنتی‌ویروس‌های مختلف از جمله آنتی ویروس Kaspersky را به کاربران ارائه دهد. همچنین این شرکت همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را با قیمتی مناسب، عرضه کند.

سخن پایانی

باتوجه‌به بررسی‌هایی که در حوزه بهترین فروشگاه فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران صورت گرفته است، تمامی این فروشگاه‌ها معتبر هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از هر یک از آنها محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

همچنین شما می‌توانید با درنظرگرفتن تمامی نکات ذکر شده در بالا، با هر یک از این شرکت‌ها تماس بگیرید، با پشتیبانی آنها صحبت کنید و در صورت تمایل، یکی از آنها را برای ثبت خرید خود انتخاب کنید؛ زیرا تمامی آنها جزو بهترین فروشگاه فروش آنتی ویروس کسپرسکی در ایران محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا