متنوع

حرکت بین برگه‌ها در Edge با کلیدهای ترکیبی Alt + Tab

در آخرین به روز رسانی ویندوز 10 کاربران می‌توانند برای حرکت بین برگه‌ها در مرورگر Edge  از کلیدهای ترکیبی Alt + Tab استفاده کنند. اگرچه برای برخی از کاربران این قابلیت بسیار مفید و کاربردی است اما برای برخی دیگر نیز چندان کاربردی ندارد و شما می‌توانید آن را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن این قابلیت باید از Setting استفاده کنید.

بعد از به روز رسانی ویندوز 10 در تاریخ 20 اکتبر سال 2020 اگر از کلیدهای ترکیبی Alt + Tab استفاده کنید برگه‌های باز شده در مرورگر Edge به صورت جداگانه در حالت آیکون بند انگشتی برای شما نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید این حالت را غیر فعال کنید.

برای این کار ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting ویندوز بشوید. برای باز کردن پنجره تنظیمات باید روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی آیکونی که شبیه به چرخ‌دنده است کلیک کنید. همچنین می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Windows + i نیز استفاده کنید.

پاک کردن برگه‌های مرورگر Edge در پنجره Setting روی گزینه System کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Multitasking را انتخاب کنید.

پاک کردن برگه‌های مرورگر Edge بعد از انتخاب این گزینه صفحه را پایین بکشید و دنبال گزینه Pressing Alt + Tab shows بگردید. با کلیک روی این گزینه یک منو برای شما باز می‌شود.

پاک کردن برگه‌های مرورگر Edge در منوی باز شده گزینه Open Windows Only را انتخاب کنید.

بعد از انجام این کار پنجره Setting را ببندید. دفعه بعدی که از کلیدهای ترکیبی Alt + Tab استفاده می‌کنید، برگه‌های باز شده در مرورگر Edge برای شما به صورت جداگانه نمایش داده نمی‌شود و برگه‌های مرورگر به صورت یک فهرست برای شما نمایش داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا