متنوع

14 مهارتی جالبی که میتوانید با انها دوستانتان را تحت تأثیر قرار دهید

1. شافل

در حالی که یک میلیون و یک TikTok در آنجا می رقصند، شافل یکی است که مدام برمی گردد. با استفاده از ویدیوی بالا، یاد بگیرید که چگونه این کار را یکبار برای همیشه انجام دهید. ساخت وبلاگ رایگان

2. داستان های بزرگ بگویید

برخی از افراد بدون توجه به موضوع، داستان هایی را تعریف می کنند که کل اتاق را مجذوب خود می کند. در ویدیوی بالا، ترفندهای آن‌ها را یاد می‌گیرید، از جمله اینکه چگونه مخاطب را جذب کنید، با اشتیاق صحبت کنید، و داستان‌ها را به صورت خطی تعریف کنید تا شنوندگان هرگز احساس گمراهی یا بی‌حوصلگی نکنند. وبلاگ ساز رایگان

3. پیراهن ها را به صورت جادویی تا کنید

تا کردن پیراهن می تواند یک کار عذاب آور باشد، به خصوص اگر آن را به روش قدیمی انجام دهید. این ویدئو را برای یک تکنیک جادویی که باعث می‌شود با سرعت در لباس‌های شسته‌شده بچرخید، در حالی که هم اتاقی‌ها با تعجب به آن نگاه می‌کنند، نگاه کنید.

4. کراوات بزنید

دانستن اینکه چگونه یک کراوات را ببندید واقعاً می تواند روز شما را نجات دهد، چه آن را بپوشید و چه در نهایت آن را برای شخص دیگری ببندید. این آموزش را برای چند نکته سریع و ترفند دنبال کنید.

5. یک کبریت را با یک دست روشن کنید

با توانایی خود در روشن کردن یک کبریت با یک دست قبل از قدم زدن در غروب آفتاب همه را شوکه کنید، گویی چیز مهمی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کبریت را روی انتهای یک کتاب کبریت به سمت پایین خم کنید، آن را با انگشت خود روی صفحه ضربه بزنید و voilà. (نکته جانبی: در حین تمرین مراقب باشید.)

6. یک قفل را انتخاب کنید

کلیدهای خود را فراموش کرده اید؟ می توانید الف) منتظر سوپر یا قفل ساز باشید، یا ب) خودتان قفل را انتخاب کنید. این کار به یک آچار و یک گیره کاغذ و همچنین تمرین زیاد نیاز دارد. با این حال آن را پایین بیاورید و دیگر هرگز قفل نخواهید شد.

7. شعبده بازی

چیز عجیبی در مورد دانستن نحوه شعبده بازی وجود دارد، چه سه توپ تنیس پرتاب کنید یا چند پرتقال. این ویدیو تنها در 10 دقیقه تمام اصول اولیه را پوشش می دهد.

8. سرعت خواندن

تندخوانی می تواند هر زمان که نیاز به رعایت شرایط و ضوابط داشته باشید (شما آن ها را می خوانید، درست است؟)، به سرعت کتابی را برای کلاس مطالعه کنید، یا به سادگی رمان های بیشتری را از فهرست خواندنی خود بررسی کنید – که همه اینها هستند. بسیار چشمگیر.

9. 180 بزنید

از چند هفته تا چند ماه طول می کشد تا به اندازه کافی منعطف شوید تا یک تقسیم را انجام دهید، بنابراین بدانید که وارد شوید. همچنین مهم است که آهسته شروع کنید، گرم کنید و محدودیت های خود را بدانید. اما زمانی که به آنجا برسید، هیچ مانعی برای شما وجود نخواهد داشت.

10. حل مکعب روبیک

در حالی که مکعب های روبیک ترسناک به نظر می رسند، در واقع حل آنها غیرممکن نیست، اگر درک کنید که چگونه کار می کنند. به جای چرخاندن مربع ها و امید به بهترین ها، در واقع الگویی وجود دارد که باید از آن پیروی کنید، همچنین چند تکنیک پیچش. پس از مدتی تمرین، باید بتوانید آنها را در چند ثانیه حل کنید، که باعث شگفتی همه افراد نزدیک می شود.

11. پیانو بزنید

دفعه بعد که بیرون رفتید و پیانو را دیدید، فردی باشید که می تواند برای نواختن یک آهنگ سریع پایین بیاید. به طرز مسخره ای جذاب خواهد بود.

12. یک سیب را با دستان خالی از وسط بشکنید

شاید بپرسید چرا می خواهید یک سیب را از وسط نصف کنید؟ چون ظاهرش باحاله به همین سادگی.

13. الفبا را برعکس بگویید

گفتن الفبای معکوس آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، به خصوص که در همان آهنگ آوازخوانی ABC که قبلاً می‌شناسید، قرار می‌گیرد.

14. غذا را در تابه برگردانید

آخرین ترفند غذایی، زیرا هیچ چیز تاثیرگذارتر از مهارت های آشپزخانه نیست، درست است؟ در ویدیوی بالا راز چرخاندن غذا در تابه، درست مانند یک سرآشپز حرفه ای را خواهید آموخت. (و بله، باید با چیزی شبیه توپ پنیر تمرین کنید تا زمانی که به آن دست پیدا کنید.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا