بازیهای موبایل

7نکته و برنامه برای بهبود تجربه بازی اندرویدی خود

1. برنامه حالت بازی را در دستگاه های اندرویدی خود دانلود کنید

یک وقفه جزئی می تواند پیروزی شما را در حین انجام یک بازی در گوشی هوشمندتان به شکست تبدیل کند. برای اطمینان از بهترین تجربه بازی، می توانید یک برنامه حالت بازی را دانلود کنید. این به شما در مدیریت اعلان ها کمک می کند. در صورت فعال بودن، برنامه تمام اعلان ها را مسدود می کند و تماس های تلفنی را رد می کند و کش برنامه های در حال اجرا را به طور کامل پاک می کند.

علاوه بر این، برنامه به شما این امکان را می دهد که به محض شروع برنامه، حجم کلی را تا حدی مشخص کنید. برای راحتی شما، این برنامه به شما اجازه می دهد تا تنظیمات اعلان را با نمایش هشدارهایی از برنامه ها و افراد خاص برطرف کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد بازی های مختلفی را روی دستگاه خود نصب کنید. یکی دیگر از مواردی که ارزش برنامه حالت بازی را ایجاد می کند این است که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از برنامه های دیگر مانند Netflix یا YouTube ، هشدارها را مسدود کنید.

2. بازی های گوگل پلی

بازی های گوگل پلی یکی از بهترین برنامه هایی است که تجربه بازی شما را بهبود می بخشد. این به عنوان یک خط مرکزی عالی عمل می کند که به شما امکان می دهد تمام دستاوردهای خود را بدون استفاده از همه بازی ها ردیابی کنید. بازی‌های Google Play معمولاً دارای برگه‌هایی هستند که از طریق آنها می‌توانید بازی‌های جدید و پرطرفدار را جستجو کنید. همچنین نکات و ترفندهایی را برای محتوا و ویدیوهای بازی های موجود در دستگاه های تلفن همراه شما ارائه می دهد.

همه اینها به لطف ویژگی گیم پلی فوری اندروید است. از طریق این اپلیکیشن بسیار همه کاره، نیازی به دانلود اپلیکیشن های آزمایشی بازی ها نیست. به این ترتیب، می توانید جزئیات کمی از پروفایل خود مانند شناسه بازیکن و تصویر نمایش را تغییر دهید.

اگر می خواهید تلفن همراه خود را تغییر دهید، پس نگران پیشرفت خود نباشید. با استفاده از بازی‌های Google Play، می‌توانید پیشرفت خود را همگام‌سازی کنید، اما فقط برای برنامه‌های بازی سازگار. علاوه بر این، بازی‌های گوگل پلی ابزاری را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد گیم‌پلی خود را به صورت زنده پخش کنند.

3. از حالت بدون مزاحمت داخلی گوشی هوشمند خود استفاده کنید

اگر می‌خواهید با تجربه بازی خود از اعلان‌ها و برنامه‌های شخص ثالث اجتناب کنید، می‌توانید حالت Do Not Disturb داخلی را اجرا کنید. با روشن کردن حالت مزاحم نشوید، می توانید تقریباً همان جلوه هایی را که برنامه حالت بازی برای شما به ارمغان می آورد، انجام دهید. یکی از مواردی که باعث می شود هم گزینه داخلی مزاحم نشوید و هم برنامه حالت بازی، این است که باید به صورت دستی گزینه داخلی را فعال کنید. پس از باز کردن برنامه بازی، آن حالت بازی به طور خودکار تمام خدمات پس زمینه را محدود می کند.

برای تنظیم گزینه مزاحم نشوید، روی گزینه های صدا در تنظیمات کلیک کنید و سپس روی Do Not Disturb ضربه بزنید. پس از ضربه زدن روی گزینه مزاحم نشوید، می‌توانید اعلان‌های خود را با تعیین اعلان‌هایی که می‌خواهید در حین انجام بازی‌ها اجتناب کنید، مدیریت کنید.

علاوه بر این، می توانید کل زمان حالت را به روشی که می خواهید تنظیم کنید. برای دسترسی سریع‌تر به حالت مزاحم نشوید، می‌توانید روی نوار اعلان‌های خود کلیک کرده و حالت را پیدا کنید. بنابراین، یک تجربه بازی بهبود یافته داشته باشید.

4. تنظیمات بازی را تنظیم کنید

برای بهبود تجربه بازی با موبایل، می‌توانید تنظیمات بازی‌ها را نیز بررسی کنید. اگر در حین انجام بازی با مشکل نمایش روبرو هستید، می توانید به تنظیمات گرافیکی بروید تا بازی با صفحه نمایش خود سازگار شود. برخی از بازی‌ها مانند موبایل PUBG طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در تنظیمات برای بهینه‌سازی نمایشگر بازی با توجه به اندازه صفحه نمایش موبایل ارائه می‌دهند.

گستره تنظیمات در بازی های مختلف موبایل اندرویدی به شما این امکان را می دهد که کل گیم پلی را مطابق با اولویت خود شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، به شما کمک می کند تا رنگ ها، کنترل ها، کمک های هدف و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید. در حالی که می توانید سطوح مختلف صدا و زوایای دوربین را مدیریت کنید، راه حل های بازی راه حل نهایی شما هستند.

5. یک کنترلر شخص ثالث را تجهیز کنید

با وجود داشتن یک گوشی هوشمند پیشرفته با گرافیک خوب طراحی شده، هنوز هم برای انجام بازی ها به صفحه نمایش لمسی اعتماد دارید. استفاده از صفحه نمایش لمسی با استفاده از صفحه کلید یا کنترلر کنسول آسان نیست. خبر خوب این است که برای بهبود تجربه بازی با تلفن همراه خود، تعداد زیادی لوازم جانبی شخص ثالث در دسترس است.

کاربران اندرویدی می‌توانند SteelSeries Stratus را در نظر بگیرند، که تجربه کنترل‌کننده‌ای از نوع کنسول را در تلفن‌های همراه شما فراهم می‌کند. از سوی دیگر، بازی‌های محبوبی مانند Fortnite دارای سازگاری داخلی برای تمام لوازم جانبی شخص ثالث هستند. با مقایسه کنترلرهای شخص ثالث و صفحه نمایش لمسی، کنترلرها می توانند تجربه بازی بسیار بهتری را برای شما فراهم کنند.

6. روی صفحه نمایش بزرگ بازی کنید

انجام بازی با تلفن همراه امکان پذیر است اما یکی از ایرادات بازی های موبایل اندازه صفحه نمایش کوچک است. حتی با نمایشگر 6 اینچی نیز با مشکلاتی مواجه خواهید شد. ممکن است ناخواسته دکمه اشتباهی را بزنید که می تواند پیروزی شما را به باخت تبدیل کند.

برای غلبه بر اشکال اندازه صفحه نمایش کوچک، می توانید روی یک Google Chromecast سرمایه گذاری کنید که به یکپارچه سازی تلفن همراه شما با صفحه نمایش های بزرگ کمک می کند. استفاده از google chrome cast می تواند تجربه بازی شما را بسیار بهتر از قبل کند. به غیر از بازی‌ها، می‌توانید تمام محتوای گوشی‌های خود را روی صفحه‌های تلویزیون و مانیتور پخش کنید.

اگر نگرانی شما کنترل بازی است، می توانید یک کنترلر شخص ثالث یا یک صفحه کلید را جفت کنید که به شما امکان می دهد تجربه بازی بهتری داشته باشید.

7. Octopus را نصب کنید

اتصال لوازم جانبی کامپیوتر خارجی مانند صفحه کلید و ماوس همیشه مثبت کار نمی کند. ممکن است منجر به تجربه کاربری ضعیف شود. برای غلبه بر مشکل مرتبط کردن لوازم جانبی شخص ثالث، می توانید Octopus را دانلود کنید. این یک برنامه رایگان با پشتیبانی از تبلیغات است که به کاربران امکان می دهد مشکلات را در حال حرکت حل کنند. کاربران به راحتی می توانند لوازم جانبی شخص ثالث را وصل کنند. به عنوان مثال، کنترل، صفحه کلید و ماوس بدون هیچ مشکلی.

یکی از چیزهایی که اختاپوس را با شکوه می کند این است که تمام کلیدهای همه بازی های پرطرفدار را نقشه می کشد. با این حال، بازی هایی مانند PUBG اجازه ادغام را نمی دهند و به طور خودکار Octopus را مسدود می کنند.

افکار نهایی

بازی موبایل اندروید یکی از بخش های ضروری کل صنعت بازی است. با طوفان در حال تسلط بر بازار بازی است. یک تجربه بازی خوب برای موفقیت یک بازی موبایل بسیار مهم است که هم شرکت های سازنده بازی و هم کاربران بازی باید بر آن تاکید زیادی داشته باشند. اگر در مورد بازی خود نگران هستید، باید نکاتی را که قبلا ذکر شد، اجرا کنید، زیرا آنها آزمایش شده و آزمایش شده اند. به عبارت ساده، استفاده از نکات و ترفندهای فوق مطمئناً تجربه بازی شما را بهبود می بخشد.

افشا: برخی از مقالات ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشند. این بدان معناست که هر بار که خریدی انجام می دهید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم. با این حال، ورودی ما قابل اعتماد است. ما همیشه همه اطلاعات را قبل از انتشار در وب‌سایت خود انتخاب و بررسی می‌کنیم. ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که شما همیشه دانش و منابع با ارزش و واقعی را دریافت خواهید کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا