متنوع

اگزیت لگ : معرفی سرویس و مزایای استفاده از آن

یکی از نرم افزارهای رفع تحریم در ایران برای بازی به نام اگزیت لگ معرفی می شود. امروز این سیستم را به شما معرفی می کنیم.

 

یکی از نرم افزارهای رفع تحریم در ایران به نام اگزیت لگ معرفی می شود. این برنامه با قابلیت های ویژه و حرفه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید برای بهبود پایداری و کیفیت بازی های آنلاین از این پلتفرم استفاده کنید. بسیاری از افراد از سرعت کند بازی های آنلاین خود در حین استفاده گلایه دارند؛ به همین خاطر انواع سرویس های اگزیت لگ ارائه می شوند و مشکلات کاربران را از بین می برند.

 

معرفی اگزیت لگ

در سرویس های بازی لگ به معنای مشکلات تاخیر در بازی ها است و به زمانی که بسته اینترنت به بازی می رسد، پینگ گفته می شود. به همین خاطر پلتفرم اگزیت لگ به معنای کاهش لگ یا سرعت بازی های اینترنتی است. بسیاری از گیمرهای حرفه ای با مشکلات پینگ بالا رو به رو می شوند. در این شرایط بخش مسیریابی بازی ها با مشکل رو به رو شده است. برای افزایش سرعت عمل بازی ها و رفع اختلالات موجود در سرعت، بهترین راه اتصال به سرورهای پرسرعت است. کارایی اگزیت لگ در همین زمینه خواهد بود.

مزایای مهم اگزیت لگ

در سال های اخیر بسیاری از برنامه های قندشکن! برای اتصال به سرورهای باکیفیت به کار برده می شوند. اما مزیت خرید اکانت اگزیت لگ نسبت به همه آن ها این است که سرورهای پرسرعت را مستقیما برای بازی شما پیدا می کند. تا به امروز این برنامه با قابلیت پشتیبانی از 100 بازی ارائه شده است. با استفاده از آن بهترین و خلوت ترین مسیرهای سرور اصلی را پیدا می کنید. به این ترتیب سرعت عمل شما افزایش می یابد. با استفاده از قابلیت های این برنامه سرعت FPS شما نیز تقویت می شود.

به این ترتیب لذت بیشتری از بازی های دیجیتالی خود خواهید برد. شما می توانید در این بازی مواردی مانند maximum processing priority را فعال کرده و سرعت عمل خود را افزایش دهید. در برخی قسمت ها نیز قابلیت هایی مانند غیر فعال کردن performance leeching background در اختیار شما هستند که استفاده آنلاین از بازی های دیجیتالی را ساده تر می کند. در سرویس اگزیت لگ می توانید از یک رابط کاربری ساده استفاده کنید. به این ترتیب نیازی به آموزش خاصی برای استفاده از این پلتفرم نخواهید داشت. در این فضای کاربری گزینه های متعددی را در اختیار خواهید داشت. هر یک از این گزینه ها دسترسی به یکی از قابلیت های ویژه برنامه را میسر می سازند.

عمکلرد کلی اگزیت لگ

برای آشنایی بیشتر با سرویس اگزیت لگ و کاربردهای متعدد آن باید پیش تر با نحوه کار با این برنامه آشنا شوید. این برنامه تنها مسیر بین شما و سرور اصلی را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از این برنامه هیچ تاثیری بر اسپاتیفای و سایر برنامه های بین المللی شما نخواهد داشت. به علاوه با استفاده از آن هیچ یک از سرویس های داخلی شما کند نخواهد شد. در صورتی که شما هم با مشکلات کاهش پینگ در حین استفاده از بازی های آنلاین رو به رو هستید، حتما از قابلیت های اگزیت لگ برای رفع مشکلات خود استفاده کنید.

با استفاده از این سرویس ها بسته اینترنت شما در یک مسیر خلوت به سرور بازی هدایت می شود. این سرویس با سرویس های معمولی خدماتی اینترنت متفاوت هستند.

 

مقایسه اگزیت لگ با ISP

در برخی موارد برنامه اگزیت لگ با پلتفرم هایی مانند ISP مقایسه می شود. به صورت خلاصه سرورهای اگزیت لگ بسیار خلوت تر از سرویس های معمولی اینترنتی هستند. با استفاده از این پلتفرم ارتباط بین شما و سرور اصلی به بهترین نحو حفظ خواهد شد. با استفاده از قابلیت های این پلتفرم برای اتصال به سرورها چندین مسیر پیش رو خواهید داشت. این برنامه بهترین مسیر را برای شما انتخاب خواهد کرد. به این ترتیب با ترافیک بالایی در مسیر اینترنت خود رو به رو نمی شوید. به صورت کلی همه کاربران از پیشرفته و حرفه ای گرفته تا کاربران عادی و معمولی از قابلیت های این برنامه به نحو احسن استفاده می کنند.

چرا به اگزیت لگ نیاز داریم؟

ضرورت استفاده از اگزیت لگ با بررسی اعداد و ارقام سرعت و پینگ برنامه مشخص می شود. با به کارگیری قابلیت های پینگ موجود از 60 به 300 می رسد و این یعنی یک پینگ مناسب برای استفاده از بازی! استفاده از این پلتفرم برای کاربران ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که دستگاه کامپیوتر شما قدیمی شده، باز هم با مشکلاتی در استفاده از بازی های دیجیتالی و ویدیویی رو به رو می شوید. به همین خاطر این دسته از کاربران نیز به قابلیت های فوق العاده کاربردی اگزیت لگ نیاز خواهند داشت. شما می توانید ایرادات فنی و اینترنتی خود را با استفاده از این سرویس های حرفه ای برطرف کنید.

نحوه استفاده از اگزیت لگ

در استفاده از اگزیت لگ باید به برخی نکات و دستورالعمل ها دقت داشته باشید. برای راه اندازی این سرویس باید ابتدا اکانت مربوط به برنامه را خریداری کرده و سپس وارد مرورگر شوید. سپس برنامه را دانلود کرده و دستورالعمل های مربوط به installation wizard را دنبال کنید. در این بخش پیام Restart را در دستگاه خود دریافت می کنید. در این بخش باید برنامه را Restart کنید. در این سرویس از یک الگوریتم هش مصنوعی استفاده شده است. به همین خاطر در هر مرحله باید منتظر تجزیه و تحلیل های برنامه باشید. در بخش هوم اسکرین برنامه می توانید نام بازی های خود را وارد کرده و گزینه Optimize را انتخاب کنید. سپس ریجن مورد نظر را انتخاب کرده و وارد بازی انتخابی می شوید.

 

جمع بندی

در این قسمت برخی از مزایای استفاده از سرویس های محبوب اگزیت لگ را برای کاربران بازی های دیجیتالی بررسی کردیم. شرایط تحریم برای کاربران ایرانی همیشه مشکل ساز بوده است. به همین خاطر کاربران ایرانی به سختی به برنامه های بین المللی آنلاین متصل می شوند. این مشکلات در استفاده از بازی های آنلاین و زنده تشدید می شوند. به همین خاطر با به کار بردن قابلیت های اگزیت لگ برای رفع این نقص های فنی تلاش می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا