ترفندها

چگونه ویدئو های یوتیوب را بدون تبلیغات ببینیم

هر نوع راه حل مسدود کردن تبلیغات، همه تبلیغات YouTube را مسدود نمی کند. با این حال، ما عمدتاً نگران آن تبلیغاتی هستیم که باید به صورت دستی از آنها رد شوید یا در غیر این صورت مشاهده خود را قطع کنید.

وقتی صحبت از محتوای حمایت شده با تبلیغات داخل ویدیو می شود، هیچ راه حلی نمی تواند کاری در مورد آن نوع تبلیغات انجام دهد.

1. از VPN برای مسدود کردن تبلیغات استفاده کنید

استفاده از vpn موجب می شود که بین رایانه شما و سرور یک تونل رمز گذاری شده ایجاد می کند. با این کار موقعیت شما مخفی می شود و همچنین اینکه ISP شما نمی  تواند تشخیص می دهد شما در اینترنت چه کاری انجام می دهید می تواند راهی برای مسدود کردن تبلیغات باشد.

خدمات VPN (شبکه خصوصی مجازی) یک تونل رمزگذاری شده بین رایانه شما و یک سرور راه دور ایجاد می کند. این برای مخفی کردن موقعیت مکانی واقعی شما و اطمینان از اینکه ISP شما نمی داند که شما در اینترنت چه کار می کنید عالی است، اما می تواند راهی برای مسدود کردن تبلیغات نیز باشد.

برای روشن بودن، دریافت یک سرویس VPN ممتاز برای مسدود کردن تبلیغات به تنهایی ارزش آن را ندارد. گزینه های بسیار راحت تری برای همان چیز وجود دارد. اما اگر می‌خواهید از حریم خصوصی خود محافظت کنید، آدرس IP خود را پنهان کنید و از ردیابی فعالیت آنلاین شما توسط وب‌سایت‌ها جلوگیری کنید، دریافت VPN ایده خوبی است.

استفاده از VPN می‌تواند موقعیت مکانی و عادات خرج کردن شما را پنهان کند، و به الگوریتم‌های تبلیغاتی کار بسیار کمی بدهد. در بیشتر موارد، این کافی است تا تبلیغات را به طور کامل خاموش کنید، زیرا آنها نمی توانند شما را به طور دقیق هدف قرار دهند.

https://jalebamooz.com/telegram-channels/how-to-make-telegram-bot/

برخی از VPN ها با قابلیت مسدود کردن تبلیغات خوب عبارتند از:

  • NordVPN
  • Surfshark
  • ExpressVPN
  • CyberGhost

2. از یک برنامه یا وب سایت بارگیری YouTube استفاده کنید

یکی از راه های جلوگیری از تبلیغات یوتیوب این است که در وهله اول از تماشای ویدیوها در یوتیوب خودداری کنید. چندین وب‌سایت و برنامه‌های کاربردی در اینترنت می‌توانند جریان‌های ویدیوی YouTube را «ریپ» کرده و فایل‌ها را در حافظه محلی دانلود کنند. پس از آن می توانید این فیلم ها را در اوقات فراغت خود تماشا کنید و هرگز نگران تبلیغاتی نباشید.

برخی از برنامه‌ها، مانند 4K Video Downloader، می‌توانند به‌طور خودکار ویدیوها را از کانال‌هایی که در آنها مشترک هستید بارگیری کنند و فهرست پخش و محتوای کانال را به صورت دسته‌ای دانلود کنند. با این حال، دانلود ویدیوهای یوتیوب مانند این برخلاف شرایط خدمات شرکت است.

اپلیکشن هایی برای حذف تبلیغات یوتوب

برای حذف تبلیغات در یوتوب در دستگاهای اندروید می توانید اپلیکشن Adblock Browser را از گوگل پلی دانلود و اجرا کنید و همچنین برای کاربران آیفون نیز adblock plus را از اپ استور دانلود کنید آن را نصب کنید. بعد از نصب در قسمت تنظیمات گوشی روی Safari کلیک کنید و وارد بخش Content Blockers بشوید و Adblock Plus را فعال کنید.

همچنین برای حذف تبلیغات در گوگل کروم می توانید وارد وب استور شوید Adblock Plus را سرچ کنید و آن را در کروم اضافه کنید. از این پس می توانید محتوای یوتوب را بدون تبلیغات ببینید.

روش هایی که دیگر جواب نمی دهند

مسدود کردن تبلیغات یوتیوب یک بازی همیشگی ضرب و شتم است. همانطور که روش‌های جدید ظاهر می‌شوند، YouTube راه‌های جدیدی برای شکست آن روش ارائه می‌کند.

یوتیوب پیشرفته در اندروید

YouTube Vanced یک برنامه شخص ثالث است که می توانید به جای برنامه رسمی YouTube در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. این محبوب ترین راه برای دریافت YouTube بدون آگهی در دستگاه اندرویدی بود، اما از اوایل سال 2022، پروژه Vanced به پایان رسید.

در حالی که هنوز می توانید فایل APK را دانلود کنید و از برنامه استفاده کنید، دیگر نگهداری نمی شود. این بدان معنی است که در آینده زمانی که YouTube چیزها را تغییر دهد، کار نمی کند و کسی برای به روز رسانی نرم افزار وجود ندارد. بنابراین، ما قویاً توصیه می کنیم از یکی از برنامه های دیگر مورد بحث در بالا استفاده کنید.

مسدود کردن DNS

راه های مختلفی برای مسدود کردن تبلیغات YouTube با استفاده از یک سرور DNS سفارشی یا خدمات DNS برای مسدود کردن هر URL مرتبط با تبلیغات YouTube وجود داشته است. به عنوان مثال، Pi-hole با استفاده از Raspberry Pi یا سایر رایانه های سازگار به عنوان سرور DNS شخصی، مسدود کردن تبلیغات در سراسر شبکه را ارائه می دهد.

روش های مبتنی بر DNS دیگر کارساز نیستند زیرا یوتوب برای جلوگیری از این موضوع شروع به ارائه محتوایی ویدیویی از همان دامنه ای کرده است که تبلیغات را ارائه می دهد بنابراین DNS ها نمی توانند تشخیص دهند و همه چیز را مسدود می کنند. اما این روش به طور کامل نا کارآمد نیست اما بسیار سخت و مشکل است و ارزش آن را ندارد بهتر است کاربران از آن دوری کنند.

آیا ارزش زحمت را دارد؟

راه‌های زیادی برای جلوگیری از تبلیغات هنگام تماشای ویدیوهای مورد علاقه‌تان در یوتیوب وجود دارد، اما آیا ارزش این کار را دارد؟ یوتیوب دائماً در تلاش است تا مانع از انجام کارهای مسدودکننده تبلیغات شود.

این بدان معنی است که برای به روز رسانی یا تغییر روش های مسدود کردن تبلیغات از طرف شما زمان و انرژی لازم است. ناگفته نماند که ممکن است برای هر دستگاه به یک راه حل جداگانه نیاز داشته باشید یا بدافزار را از برنامه های شخص ثالث در معرض خطر قرار دهید. برخی از راه ها مانند VPN ها هزینه زیادی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید که VPN فقط تبلیغات YouTube را مسدود کند، منطقی‌تر است که فقط برای اشتراک YouTube Premium پرداخت کنید. رفرنس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا