اخبار تکنولوژی

یافتن بهترین ایستگاه کاری سیار

ویژگی های یک لپ تاپ خوب

1- سییستم عامل خود را انتخاب کنید. آیا می خواهید سیستم عاملتان ویندوز، مک یا کروم باشد. درباره هر یک تحقیق کنید و براساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

2- بررسی کنید که آیا می خواهید لپ تاپتان 2 در یک باشد. منظور از دو در یک این است که از لپ تاپ می توانید به عنوان تبلت نیز استفاده کنید.

3- سایز مناسب خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر می خواهید لپ تاپ را زیاد جابه جا کنید سعی کنید یک لپ تاپ سبک تر و کوچک تر انتخاب کنید تا حمل آن برای شما آسان تر باشد.

4- بودجه که می توانید برای خرید لپ تاپ صرف کنید را مشخص کنید و براساس آن به بررسی لپ تاپ ها بپردازید.

HP® با خط HP ZBook خود که شامل مدل های محبوب HP ZBook 15، x2 و x360 است، استانداردی را برای ایستگاه های کاری سیار تنظیم کرده است.

HP همیشه به دنبال گسترش کارهایی است که حرفه ای ها و متخصصان خلاق می توانند در حال حرکت انجام دهند، این مدل ها را به طور مکرر با ویژگی های جدید و بهبود یافته به روز می کند تا یک انتخاب رقابتی در بازار باقی بماند. در اینجا برخی از انتخاب های مورد علاقه ما در خانواده ایستگاه های کاری HP ZBook آورده شده است.

1. ایستگاه کاری موبایل قابل جدا شدن HP ZBook x2

اگر کار شما طراحی است لازم است قوی ترین لپ تاپ طراحی را بشناسید. HP ZBook x2 یکی از قوی ترین و برترین لپ تا ها برای کارهای پیچیده است. ادوبی با خلق این اثر رویایی انجام پیچیده ترین کارهای طراحی، رندر و ویرایش را به واقعیت تبدیل کرده است.

این یک جداشدنی واقعی است، بنابراین می‌توانید از آن در حالت لپ‌تاپ با صفحه‌کلید بزرگ قابل جابجایی استفاده کنید، یا فقط قسمت تبلت را هر کجا که می‌روید ببرید و با قلم Wacom EMR استفاده کنید.

به عنوان یکی از چشمگیرترین گزینه های خلاقانه قلم در بازار، دستگاه مداد مانند هرگز نیاز به شارژ ندارد و بیش از 4000 سطح حساسیت فشار و همچنین دکمه کناری قابل تنظیم و پاک کن داخلی را ارائه می دهد.

طراحی شده تا تعادل کامل بین لمس صفحه نمایش پاسخگو و دوام را به شما ارائه دهد، به گونه ای ساخته شده است که برنامه سفر شلوغ را بدون رها کردن برنامه ها و وظایفی که می توانید به راحتی در رایانه رومیزی انجام دهید، انجام دهد.

این صفحه نمایش 1 میلیارد رنگ را بر روی یک صفحه نمایش ضد تابش نور ارائه می دهد و بهترین نگاه را به کاری که انجام می دهید را بدون نیاز به فشار چشم و شرایط نوری غیرقابل پیش بینی ارائه می دهد.

حتی با وجود همه این ویژگی ها، وزن آن در حالت لپ تاپ کمتر از 5 پوند است و در صورت جدا شدن صفحه کلید، وزن آن حتی کمتر است.

2. ایستگاه های کاری موبایل HP ZBook 14u و 15u

اگر به تمام جذابیت های یک صفحه نمایش جوهردار یا صفحه کلید قابل جدا شدن نیاز ندارید، از سادگی قدرتمند سری HP ZBook 14u و 15u قدردانی خواهید کرد.

این مدل‌ها برای مدیران فنی که به گزینه‌ای امن برای مدیریت محرمانه‌ترین فایل‌ها و برنامه‌ها در جاده نیاز دارند، به ترتیب با 3.27 پوند و 3.89 پوند از سبک‌ترین مدل‌ها در کلاس خود هستند.

شاید چشمگیرترین پیشنهادی که این ایستگاه های کاری دارند امنیت آنها باشد. با مجهز شدن به HP Sure View و HP Sure-Click، کاربران می توانند با کلیک یک دکمه چشمان کنجکاو را از دیدن آنچه بر روی صفحه نمایششان است دور نگه دارند.

همچنین یک وب‌کم با نوار لغزنده حفظ حریم خصوصی وجود دارد، بنابراین دیگر مجبور نیستید آن برچسب‌های چسبنده را روی وسایل خود قرار دهید تا بازیگران بد نتوانند آنچه را که می‌سازید ببینند.

حافظه پرسرعت HP Z Turbo Drive و گرافیک AMD Radeon™ Pro نیز در بهشت ​​ساخته شده است. از آنها برای تولید بهترین کار خود در AutoCAD، SolidWorks و موارد دیگر استفاده کنید.

این کار را سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید انجام خواهید داد، و این باعث می‌شود که تعجب کنید که چرا فکر کرده‌اید برای انجام کارهای خود به یک رایانه رومیزی سنتی نیاز دارید. اینجا را بخوانید

آینده ایستگاه های کاری سیار اینجاست

مدل ها همیشه در حال تغییر و پیشرفت هستند و HP® در این مسیر پیشرو است. این کمپانی همواره در تلاش ارتقا و پیشرفت سازگاری برنامه های و امنیت آن ها است. می توانید مطمئن باشید گوشی HP که انتخاب می کنید مناسب است.

شما همچنین می‌توانید خرید خود را شخصی سازی کنید و سفارش دهید، چیزی که برندهای دیگر همیشه نمی‌توانند آن را تضمین کنند. بسیاری از مدل‌های قوی‌تر همچنین به شما امکان می‌دهند پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و گرافیک‌های خود را متناسب با نیاز خود ارتقا دهید. این یکی از منعطف ترین گوشی هایی است که می توانید بخرید.

یک ایستگاه کاری واقعا قابل حمل مزایایی فراتر از یک دسکتاپ سنتی و یک لپ تاپ یا نوت بوک رایانه شخصی استاندارد دارد. علاوه بر ارائه قدرت محاسباتی باورنکردنی، اغلب می‌تواند از استانداردهای دوام فراتر رفته و راه‌حل‌های موبایلی را حتی برای سنگین‌ترین پروژه‌های فنی ارائه دهد.

هنگام خرید لپ تاپ ایستگاه کاری مناسب، مطمئن شوید که چگونه نیازهای شما تکامل خواهد یافت و محصولی را انتخاب کنید که برای رشد با شما طراحی شده است. منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا