متنوع

بهترین نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت 

به گفته قدیمی‌ها ” اولین نگاه بهترین برداشت است. ” این گفته برای امروز نیز صادق است و کارت‌های ویزیت به متخصصان کمک می‌کند که با بیان واضح اطلاعات، تأثیر درستی بر مشتریان بالقوه بگذارند. بهترین نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت نیز به کاربران کمک می‌کند که با استفاده از قالب‌های آسان، پالت رنگ‌ها، فونت‌ها و دیگر ویژگی‌های طراحی دیجیتال، کارت‌های ویزیت استثنائی را به‌سرعت و کارآمد طراحی کنند. راهکارهای مختلف کارت ویزیت نیز با استفاده از نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود.

با توجه به اینکه تعامل مهم‌ترین موضوع برای حیات کلی فرآیند فروش است، کارت‌های ویزیت به انتقال جزئیات درباره یک فرد کمک می‌کند و برای معاملات آینده بسیار مهم است. امروزه بهترین نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود که با کمک این ابزار می‌توان بر مشتریان بالقوه تأثیر شگفتی ایجاد کرد و از نظر آنها منحصربه‌فرد و زیبا جلوه داد.

انواع نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت

داشتن کارت ویزیت زیبا و کاربردی یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی است که موجب می‌شود مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود داشته باشید. این روزها نه تنها مشتریان با داشتن کارت ویزیت نسبت به عملکرد کسب و کار آشنا می‌شوند، بلکه برند شما را به‌صورت حرفه‌ای تصور می‌کنند. نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت، کارت شما را به‌صورت اختصاصی طراحی می‌کنند و بسیار سریع‌تر می‌توانند طراحی را به مرحله پایان برسانند. همچنین هر زمانی که تصمیم داشته باشید آن را چاپ کنید کارت به مرحله چاپ می‌رسد. کارت ویزیت کتان یکی از بهترین جنس ها برای چاپ کارت است که ظاهری شیک و امروزی به کارت هدیه می دهد. در واقع انتخاب نوع کارت روی زیبایی آن تاثیر عالی می گذارد.

طراحی کارت ویزیت با کمک نرم‌افزار ممکن است ساده به نظر رسد، اما بهتر است توجه را به ویژگی‌ها و نسخه‌هایی جلب کند که فرد با علاقه بیشتری خرید را انجام دهد. در ادامه با بهترین نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت آشنا می‌شود و هزینه، مزایا، ویژگی‌ها و مزایای آن را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

نرم‌افزار Adobe Express (Adobe Spark)

برنامه adobe spark یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی است که بسیار سریع و راحت طراحی بی‌نظیر و شگفت انگیزی خلق می‌کند. این برنامه با کمک شکل‌های پیش فرض طراحی را بسیار ساده کرده است و به‌راحتی می‌توانید با استفاده از فونت‌های مختلف مقداری نوشته به طراحی اضافه کنید. معمولاً کارت‌های طراحی شده با این برنامه بسیار خاص و زیبا هستند و قالب‌های مختلف و جذابی برای آن ارائه شده است که همه نیاز شما را از طراحی رفع خواهد کرد. اگر به‌دنبال نرم‌افزار راحت و ساده‌ای هستند که نیازی به اقدامات سخت طراحی نداشته باشید، این برنامه بهترین است.

نرم‌افزار Jukebox

یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده طراحی کارت ویزیت jukebox است که به‌صورت رایگان اقدامات ساخت کارت ویزیت را انجام می‌دهد و با کمک قالب‌های آماده کار طراحی را بسیار راحت می‌کند. همچنین این نرم‌افزار نرم، اطلاعات تماس و رنگ برند را طراحی می‌کند و با اضافه کردن گرافیک‌های زیبا، جذابیت کارت را دوچندان خواهید کرد. داخل نرم‌افزار بیش از میلیون تصاویر گرافیک وجود دارد، همچنین کارت ویزیت را می‌توان در اندازه‌های مختلف ساخت. از دیگر ویژگی‌های طراحی با کمک نرم‌افزار jukebox می‌توان به مواردی همچون ساخت کارت در اندازه‌های مختلف، امکان اجرای عکس و لوگو و گزینه‌های متنی جذاب اشاره کرد.

نرم‌افزار canva Business Card Marker

برنامه Csnva یکی از برنامه‌های دوست داشتنی برای ساخت کارت و لوگو است که به‌صورت رایگان در دسترس است و این امکان را ایجاد می‌کند که با سرعت بالا و بسیار راحت کارت جذاب خود را طراحی کنید. داخل این نرم‌افزار رنگ‌های مختلفی وجود دارد و امکان استفاده از فونت‌های خاص و زیبا را محقق می‌سازد. همچنین می‌توانید کارت‌های ویزیت تبلیغاتی نیز برای خود ایجاد کنید و از چاپ باکیفیت آن لذت ببرید.

نرم‌افزار Business Card Star

کارت ویزیت استار از جمله بهترین برنامه‌های طراحی کارت ویزیت است که بهترین شرایط را برای طراحان ایجاد می‌کند. نحوه استفاده از این برنامه بسیار ساده است که بدون هیچ پیش زمینه‌ای امکان نصب آن وجود دارد. این برنامه براساس سبک‌های مختلف تقسیم بندی می‌شود و شما می‌توانید با توجه به موضوع شرکت کارت ویزیت اختصاصی خود را بسازید. سازنده کارت نیز با طرح بندی‌های مختلف 8 کارت ویزیت را در قالب PDF ارائه می‌دهد. معمولاً این قالب‌ها همانند کارت ویزیت‌های برش خورده کار می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های دوست داشتنی این نرم‌افزار می‌توان به رابط کاربری راحت، طرح‌های کارت ویزیت متعدد، چاپ درجه یک و سرویس‌های مبتنی بر وب اشاره کرد.

نرم‌افزار Business Card Land

نرم‌افزار Business card land نرم افزای بی‌نظیر برای طراحی کارت ویزیت رایگان است که همه‌چیز مورد نیاز برای طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مراحل ساخت کارت در چند مرحله خلاصه می‌شود و طرح‌های مختلف و جذاب را برای ساخت کارت ویزیت مشاهده می‌کنید. در آخر نیز رنگ‌های مختلفی از کارت را می‌توانید امتحان کنید و از نظر زیبایی بهترین را به مرحله چاپ می‌رسانید. همچنین امکان استفاده از قاب‌های کارت ویزیت رایگان برای فتوشاپ و ایلاستریتور نیز وجود دارد که با دانلود آن و چاپ کردن آن کارت ویزیت ایده آل خود را انتخاب می‌کنید.

نرم‌افزار CardWords

Cardword برنامه‌ای جذاب برای ساخت کارت ویزیت است که از الگوهای مختلفی ساخته می‌شود و به‌راحتی می‌توانید کارت ایده آل خود را با کمک آن طراحی کنید. کارت ویزیت با کمک این برنامه در رنگ‌های مختلف تنظیم می‌شود و با استفاده از الگوهای اضافی می‌توانید اندازه و کارت ویزیت تأثیرگذاری را تولید کنید. همچنین این نرم‌افزار نام و آدرس شرک‌های مختلف را ذخیره و به‌صورت خودکار به قالب ارسال می‌کند. استفاده از آرم شرکت، عکس کارمندها و دیگر تصاویر نیز وجود دارد.

نرم‌افزار Business Card Designer Plus

این برنامه نیز مانند دیگر برنامه‌ها رایگان است که مراحل طراحی لذت بخشی را دارد و امکان چاپ کارت ویزیت‌ دو طراحی را محقق می‌سازد. همچنین طراحی کارت‌های ویزیت تا شده، دارای بارکد و کارت‌های ذخیره سازی با کمک فایل گرافیکی به‌سادگی انجام‌می‌شود و به‌صورت فایل در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. به همین دلیل، از آن به‌عنوان فایل جداگانه در نرم‌افزار دیگری قابل استفاده‌است. اگر تصمیم به طراحی‌های خاص، چشم‌گیر با فونت‌های متفاوت هستید، بی شک از این نرم‌افزار استفاده‌کنید.

ویژگی نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت

برای انتخاب نرم‌افزار جذاب و منحصربه‌فرد بد نیست به ویژگی‌های گفته شده در زیر توجه داشته باشید:

  • عدم اشغال فضای زیاد
  • ارائه سبک‌های کارت ویزیت
  • واتر مارک در نسخه رایگان
  • قالب‌های قابل تنظیم

با چه نرم‌افزار کارت ویزیت طراحی کنیم؟

بهترین نرم‌افزار کارت ویزیت، نرم افزاری است که امکانات مورد نظر شما را داشته باشد و نیازهای شما را با توجه به نوع کسب و کارتان رفع کند. این روزها با وجود نرم افزارهای مختلف انتخاب کمی سخت به نظر می‌رسد، اما اگر بتوان نرم‌افزار محبوب و معتبری را پیدا کرد که طراحی عالی برای کارت ویزیت انجام داد، بی شک می‌توان آن را به‌عنوان برنامه‌ای ایده آل انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا