متنوع

با ابزار Email Tracker قادر به کنترل ایمیل های دریافتی خود خواهید بود.

سرویس دهندگان ایمیل برخلاف پیام رسان ها از ویژگی Seen برای مطلع کردن کاربر از خوانده شدن پیام بی بهره اند. اگر شما برای مخاطب خود ایمیلی ارسال کنید، فقط از دریافت و یا عدم دریافت آن باخبر خواهید شد .

با توجه به وجود این کمبود در سرویس های ایمیل، افزونه های مختلفی برای رفع آن ایجاد شده است. با استفاده از این دسته ابزارها که با نام Email Tracker شناخته می شوند، قادر به کنترل ایمیل های دریافتی خود خواهید بود. ایمیل ترکرها شما را از اینکه آیا پیام توسط فرد مقابل خوانده شده یا نه، مطلع می کنند. علاوه بر این، برخی از این افزونه ها قابلیت های بیشتری را به منظور زیر نظر گرفتن وضعیت ایمیل ارسال شده در اختیار کاربر قرار می دهند.

در این مطلب قصد داریم نحوه کنترل ایمیل ارسال شده با افزونه SalesHandy را به شما آموزش دهیم. این افزونه از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه بوده که با سرویس های مختلفی از جمله جیمیل و Outlook کار می کند. برای استفاده از قابلیت کنترل ایمیل SalesHandy، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  1. وارد وبسایت SalesHandy شوید.
  2. در این سرویس حساب کاربری بسازید و یا به طور مستقیم با اکانت گوگل یا مایکروسافت خود وارد شوید.
  3. افزونه گوگل کروم آن را دانلود کنید.
  4. وارد جیمیل خود شوید. نام افزونه SalesHandy باید سمت چپ صفحه اصلی جیمیل دیده شود.
  5. با کلیک روی Compose، مراحل نوشتن ایمیل و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.
  6. پیش از کلیک روی Send، گزینه Track را فعال کنید.
  7. روی دکمه Send برای ارسال ایمیل کلیک کنید.

بعد از طی مراحل بالا، اگر مخاطب مورد نظر ایمیل را باز کند یک اعلان کوچک در مرورگر گوگل کروم نمایان می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد بار باز شدن ایمیل و مدت زمان گذشته از آخرین باری که ایمیل خوانده شده در دسترس کاربر قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا