اندروید

راه حل رفع موارد آزاردهنده ی اندروید 12

در این مقاله عمیقاً به آزاردهنده‌ترین موارد آزاردهنده‌ ی اندروید 12 می‌پردازیم – موارد عجیب و غریبی که ابروهای شما را بالا می‌برند. این کار را صرفاً به خاطر شکایت انجام نمی‌دهیم: برای هر مورد، یک راه آسان برای دور زدن آن و بازیابی عقل مجازی شما شناسایی می‌کنیم.

ما قبلاً در مورد استفاده از بهترین عناصر اندروید 12 بسیار صحبت کرده ایم. اکنون وقت آن است که طرف دیگر معادله را بررسی کنیم و بفهمیم که چگونه از بدترین – یا، بهتر است بگوییم، عجیب‌ترین – ویژگی‌های به‌روزرسانی جلوگیری کنیم.

مزاحم شماره 1 اندروید 12: ساعت قفل صفحه نمایش بزرگتر

یکی از رایج ترین شکایت هایی که از اندروید می شود ساعت بزرگ بر روی صفحه قفل است. آیا کسی هنگام طراحی آن فراموش کرده است عینک خود را بزند.

این ساعت و ارقام بزرگ برای من ناراحت کنند نیز اما می دانیم افراد زیادی هستند که آن را دوست ندارند و شکل بزرگ ساعت صفحه قفل آن ها را آزار می دهد.

(و توجه داشته باشید: همانطور که در مورد بسیاری از این موارد وجود دارد، مشخصات و حتی حضور کلی مواردی مانند این بسته به سازنده دستگاه شما متفاوت است. این عناصر همه برای افرادی که دارای پیکسل هستند در میان ما وجود دارند. اگر شما از هر نوع فرم اندروید دیگری استفاده می کنید، تجربه شما ممکن است متفاوت باشد.)

پس اصلاح چطور؟ متأسفانه در این مرحله سوئیچ ساده ای برای کوچک کردن ساعت وجود ندارد، اما یک راه آسان برای دور زدن آن وجود دارد. و این راز این است: آن نسخه غول پیکر ساعت هرگز زمانی که یک اعلان فعال دارید ظاهر نمی شود.

اگر می‌خواهید ارقام عظیم را دور نگه دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید یک اعلان همیشه نمایش داده می‌شود. و شما چند گزینه جالب برای انجام این کار به صورت خودکار و مداوم دارید:

آب و هوا: برنامه‌هایی مانند Appy Weather و Today Weather گزینه‌ای را ارائه می‌دهند که 24/7 یک اعلان آب‌وهوای دائمی را در پنل اعلان‌های گوشی شما نگه دارید. یک بار آن را راه‌اندازی کنید، و همیشه وجود خواهد داشت – هم نگاهی آسان بر اساس تقاضای پیش‌بینی به شما می‌دهد و هم آن ساعت بزرگ Android 12 را از خود دور نگه می‌دارد.

تقویم: یک برنامه کاربردی کوچک به نام Calendar Notify تاریخ فعلی را در نوار وضعیت شما قرار می دهد و رویدادهای تقویم آینده شما را به عنوان یک اعلان همیشه حاضر نشان می دهد. این برنامه در کنار آیکون بررسی مقدار مصرف اینترنت گوشی قرار می گیرد.

یادداشت سفارشی خودتان: یک جواهر فروشگاه Play مخفی به نام Remind Me به شما امکان می‌دهد اعلان سفارشی خود را ایجاد کنید که می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهید بیان کند و برای همیشه حضور داشته باشد.

اولویت خود را انتخاب کنید، آن را در جای خود قرار دهید و آماده شوید تا یک بار دیگر زمان را به سبکی معمولی در صفحه قفل خود ببینید.

مزاحم شماره 2 اندروید 12: معمای فشرده تنظیمات سریع

به عنوان بخشی از تغییر طراحی گسترده خود، اندروید 12 ظاهر جدیدی را برای کاشی‌های تنظیمات سریع سیستم معرفی می‌کند – می‌دانید، آن دسته از کلیدهای یک ضربه‌ای که می‌توانید با کشیدن انگشت از بالای صفحه به پایین به آن دسترسی داشته باشید.

در نسخه‌های قبلی اندروید، شش کاشی اولیه تنظیمات سریع را تنها با یک حرکت انگشت می‌بینید:

اما به لطف رویکرد بزرگ‌تر اندروید 12، اکنون تنها چهار گزینه را در همان نمای اولیه تند کشیدن به پایین مشاهده می‌کنید:

مطمئناً خالص است، اما انکار آن نیز از منظر کاملاً عملی یک گام به عقب است.

خوب، خبر خوب: اگر می خواهید آن را لغو کنید، راهی وجود دارد. این شامل جایگزینی یا تکمیل سایه تنظیمات سریع Android 12 با جایگزین سفارشی خود است، که سپس می‌توانید آن را شبیه به تنظیمات سریع در نسخه‌های گذشته اندروید جلوه دهید و عمل کنید. این شبیه به استفاده از یک راه‌انداز سفارشی اندروید است که به جای صفحه اصلی، فقط قسمت تنظیمات سریع را هدف قرار می‌دهد.

من تمام اطلاعات و مراحلی را که برای تحقق آن نیاز دارید در این ستون سریع “n” پربار دریافت کرده ام.

مزاحم شماره 3 اندروید 12: مواد شما بلوز

یکی از ویژگی های اندروید 12 این است که تجربه اندروید شما می تواند به طور کامل شخصی سازی شود از ویجت ها و نمادهای صفجه اصلی گرفته تا پنل برنامه ریزی شما. حتی می توان رنگ آن ها را برای مطابقت با تصویر زمینه شما تغییر داد.

با این حال، مشکل این است که اگر بجای تنظیمات پیش‌فرض صفحه اصلی دستگاه خود از یک تنظیمات شخصی سازی شده استفاده کنید، جادوی Material You را با نمادهای پربازدید خود از دست خواهید داد. (و اگر از گوشی دیگری غیر از Pixel استفاده می کنید، احتمال دارد که نمادهای با تم خودکار را مشاهده نکنید.)

اما جان خود را از دست بده، موجود عزیز من که هوس سفارشی‌سازی می‌کند: یک توسعه‌دهنده باهوش راهی برای وارد کردن آیکون‌های تم خودکار به هر تنظیمات صفحه اصلی در هر دستگاهی ارائه کرده است. تا زمانی که راه‌اندازی که استفاده می‌کنید از بسته‌های آیکون سفارشی پشتیبانی می‌کند (و اکثر لانچرهای محبوب شخص ثالث از آن پشتیبانی می‌کنند)، فقط مجموعه Pix Material You Icons با نام مناسب را از فروشگاه Play دانلود کنید و آن را به‌عنوان انتخاب نماد خود در لانچر خود تنظیم کنید. تنظیمات.

با دو دلار، برنامه با هر لانچری که دوست دارید ادغام می شود و به طور خودکار تمام نمادهای شما را تم می کند تا در هر لحظه با تصویر زمینه فعلی شما مطابقت داشته باشد. این یک لقمه دوست داشتنی از جادوی دیجیتال است، و یکی از بسیاری از کارهای جالبی است که فقط در اندروید امکان پذیر است. https://sariasan.com/featured/django-full-free-lessons-2/

ویژگی های اندروید 12

1-  گرفتن اسکرین شات هنگام اسکرول کردن

2- app search برای جستجوی درون برنامه ها استفاده می شود. این ویژگی سالها در ویندوز وجود داشت. با این ویژگی در اندورید 12 شما می توانید با هرچه چیزی را که در نوت یادداشت کرده اید را جستجو کنید بدون اینکه وارد این برنامه شوید.

3- پیشرفت چرخش خودکار. در ورژن های قبلی اندروید برای چرخش خودکار از سنسور شتاب استفاده می کرد اما در اندروید 12 برای چرخش خودکار از تشخیص چهره استفاده می کند.

4- نشانگر دوربین و میکروفن. هنگامی که یک برنامه به این موارد دسترسی یابد یک آیکون میکروفن یا دوربین در بالای صفحه ظاهر می شود.

5- امکان بررسی مقدار مصرف اینترنت گوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا