اندروید

معرفی بهترین ایستگاه های کاری موبایل

1. ایستگاه کاری موبایل 17 اینچی HP ZBook G3

ایستگاه کاری 17 اینچی موبایل HP ZBook G3 با یکی از بزرگ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین صفحه‌نمایش‌های صنعت، گزینه‌های نمایشی باورنکردنی را ارائه می‌کند و صنعت خلاق را در ساخت چیزهای شگفت‌انگیز نگه می‌دارد.

به دلیل اندازه خود قوی ترین شناخته شده است و اغلب جایگزین دسکتاپ های با اندازه کامل برای همه برنامه ها می شود. حتی می‌تواند ایجاد جهان‌های واقعیت مجازی، ویرایش جریان‌های محتوای متعدد و مدیریت پیچیده‌ترین داده‌ها را در هر مکانی مدیریت کند.

HP ZBook 17 یک انتخاب محبوب برای توسعه دهندگان واقعیت مجازی، مهندسان، معماران و طراحان محصول است، HP ZBook 17 با حداکثر پردازنده Intel Core™ i9 یا Xeon® و فضای ذخیره سازی عظیم 10 ترابایت، کاملاً VR آماده و قابل تنظیم است.

ممکن است انتظار داشته باشید چیزی با این قدرت و صفحه نمایش بیش از 17 اینچ UHD یا FHD یک هیولای باتری‌کشنده و مولد گرما باشد. با این حال، به طور شگفت انگیزی از انرژی کارآمد است و 20 درصد حرارت بهتری نسبت به ایستگاه های کاری در همان کلاس دارد.

از حافظه 128 گیگابایتی و گرافیک NVIDIA® Quadro® P5200 لذت ببرید که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه منتظر تأخیر باشید یا از رندر پر زرق و برق صفحه نمایش دلسرد شوید، ایجاد، کاوش، طراحی و موارد دیگر کنید.

2. ایستگاه کاری لپ تاپ قابل تبدیل HP ZBook Studio x360 G5

این اغلب به عنوان قدرتمندترین رایانه شخصی قابل تبدیل جهان شناخته می شود زیرا می تواند کارهای زیادی را در چنین فضای کمی انجام دهد. ایستگاه کاری لپ تاپ HP ZBook Studio x360 به عنوان یک ایستگاه کاری به بازار عرضه می شود اما از نظر اندازه و شکل شبیه به یک لپ تاپ معمولی قابل تبدیل است.

طراحی شده برای اجرای چندین برنامه با برخی از سخت ترین نیازهای حافظه و گرافیک، مورد علاقه طراحان، مهندسان و انیماتورها است.

به لطف ترکیب برنده گرافیک NVIDIA Quadro P2000 و 64 گیگابایت رم، برای ویرایش گرافیک های با وضوح بالا نیز عالی است. به قدرت عملکرد پردازنده های Intel Core i9 یا Intel Xeon ارتقا دهید و دیگر نیازی به نشستن پشت رایانه رومیزی نخواهید داشت.

از آنجایی که این مدل واقعاً قابل تبدیل است، می‌توانید از آن به شکل استاندارد لپ‌تاپ استفاده کنید یا بین حالت تبلت یا حالت چادری جابه‌جا شوید. با در نظر گرفتن حریم خصوصی داده‌های شما، این دستگاه در هر زاویه‌ای کار می‌کند، زیرا ویژگی‌های HP Sure View باعث می‌شود دیگران به کار شما نگاه نکنند. فقط دکمه‌های fn+f2 را فشار دهید، و کسانی که خارج از ناحیه مشاهده مستقیم هستند، نمی‌توانند ببینند روی چه چیزی کار می‌کنید.

این ابزار قدرتمند با وزن تنها 5 پوند در سبک ترین پیکربندی خود، قابل حمل است. این صفحه‌کلید دارای یک صفحه‌کلید امنیتی با نور پس‌زمینه کامل و ضد ریزش است و دارای صفحه‌نمایش لمسی با نور پس‌زمینه LED FHD IPS با طراحی فوق‌العاده 15.6 اینچی است.

شما احساس می کنید هر چیزی که روی آن کار می کنید بزرگتر و بهتر است در حالی که می توانید تجارت خود را به راحتی زیر صندلی هواپیمای روبروی خود قرار دهید.

3. ایستگاه کاری موبایل HP ZBook G3 15 اینچی

با توجه به قیمت و ویژگی ها، ایستگاه کاری 15 اینچی موبایل HP ZBook G3 واقعاً ارائه می دهد.

این ایستگاه کاری قابل تنظیم 30 سال گذشته از توسعه خانواده بزرگ‌تر HP ZBook بهره می‌برد و برای گذراندن تست دقیق MIL-STD 810G و بیش از 120000 ساعت فرآیند تست کل HP طراحی شده است.

بخشی از یک سنت طولانی‌مدت عالی، کاملاً بازطراحی شده است تا با ترکیب نازک‌تر و سبک‌تر خود در برابر حرفه‌ای‌های خواستار امروزی ایستادگی کند.

از میان چندین گزینه پیکربندی که شامل مجموعه ای از پردازنده های Xeon اینتل، حافظه ECC تا 64 گیگابایت و یک جفت اسلات ذخیره سازی HP Z Turbo Drive G2 با ظرفیت 1 ترابایت تا ظرفیت 3 ترابایت است، انتخاب کنید.

صفحه نمایش های لمسی HP DreamColor UHD یا FHD اختیاری را اضافه کنید، و تقریباً فضای کاری قابل حمل نهایی را ایجاد کرده اید که به راحتی با هر راه حل دسکتاپ که می توانید خریداری کنید رقابت می کند. همچنین دارای گزینه هایی برای امن ترین تجربه محاسباتی است که می توانید پیدا کنید.

از انگشت شست خود برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده کنید یا یکی از چندین گاوصندوق مبتنی بر BIOS را انتخاب کنید که شامل ورود به سیستم یک مرحله‌ای، غیرفعال کردن پورت SATA، DriveLock، کنترل نوشتن/بوت رسانه قابل جابجایی و رمز عبور راه‌اندازی می‌شود. هنگام سفر یا کار از راه دور با لپ تاپ خود از مکان های عمومی، حساس ترین داده های شما ایمن خواهند بود. برای راه اندازی ایستگاه کاری در دیگر گوشی ها (به عنوان مثال آیفون منبع) به وبسایت سازنده مراجعه کنید و یا در گوگل در مورد آن سرچ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا