وبسایتها

تکنولوژی پرقدرت ترین سرورهای کلود و ابری در شتابان هاست

در این مقاله با مروری بر اینکه بهترین هاست و سرور ابری چیست و چه تفاوتی با سایر روش های میزبانی وب دارد، به شما عزیزان در شناخت نسل نوین هاستینگ و تکنولوژی پرقدرت ترین سرورهای کلود و ابری در شتابان هاست کمک کنیم.

خرید هاست ابری یا سرور ابری یکی از گزینه های مورد اعتماد و اقتصادی برای مدیریت و میزبانی وب سایت یا اپلیکیشن است. اگر شما هم مایلید با خرید هاست اروپا ابری، همزمان پلتفرم خود را روی چندین سرور باکیفیت میزبانی کنید، شتابان هاست گزینه ای است که باید برای خرید هاست ایران و اروپا به آن اعتماد کنید.

میزبانی ابری (Cloud hosting) به نوعی از میزبانی گفته می شود که از شبکه ای از سرورها که در بستر اینترنت بهم متصل هستند تشکیل شده است و خدمات پردازشی و ارائه منابع را مدیریت می کند.

سرور ابری (Cloud Server) برخلاف روش های سنتی میزبانی که در آنها تنها می توانید از پلن ها و تعرفه های تعریف شده استفاده کنید، به شما امکان و اختیار کامل مدیریت منابع سرور را می دهد و میتوانید هاست یا میزبانی وب سایت خود را دقیقا مطابق به نیازهای خود تنظیم کنید.

شتابان هاست یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید هاست ایران، خرید هاست اروپا و سرورهای ابری و مجازی در کشور با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای است. شتابان هاست همچنین قوی ترین سرور و هاست ابری اروپا را با تکنولوژی روز دنیا در ایران دارا می باشد و در این مقاله از تیم تکنولوژی شبکه کلود سیستم قرار نیست که به موضوع تکنولوژی رایانش ابری یا کلود کامپیوتینگ (Cloud Computing) بپردازیم بلکه نگاهی اختصاصی به خدمات هاست ابری ایران و اروپا هاستینگ شتابان هاست می اندازیم.

هاست ابری شتابان هاست چیست؟

اگر تا به حال تجربه میزبانی وب و هاستینگ را داشته باشید، می دانید که با خرید هاست اروپا یا ایران، بسته به نوع اشتراکی یا اختصاصی، صاحب بخشی از یک سرور مجزا می شوید. در این حالت تنها یک سرور وظیفه میزبانی وب سایت شما را دارد.

این درحالی است که در سرور ابری، میزبانی سایت شما به واسطه چندین سرور بصورت همزمان انجام می شود. در این نوع میزبانی کل سرورها به شکل تجمیعی وارد سیستم می شوند، سپس اطلاعات وب سایت ها روی آنها قرار می گیرد. به این ترتیب چندین نسخه مختلف از یک وب سایت در سرورهای دیگر موجود است و بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد.

لطفا توجه داشته باشید که هاست ابری یک نوع مجزا از میزبانی وب سایت نیست، بلکه یک روش میزبانی و نگه داری از سرورها می باشد. به این ترتیب میزبانی ابری شما میتواند از نوع اشتراکی (Shared Hosting) یا سرور مجازی (VPS) باشد.

در ادامه بیش تر با تفاوت خرید هاست اروپا ابری و هاست معمولی صحبت خواهیم کرد و پیشنهاد می کنیم برخی از ویژگی ها و مزایای سرور ابری شتابان هاست را مطالعه کنید.

* ویژگی ها و مزایای خرید هاست ابری اروپا

همانطور که گفتیم، بزرگترین تفاوت Cloud Hosting با سایر روش های میزبانی این است که سایت ما توسط چندین سرور ساپورت میشود، در واقع یک شبکه سروری به شما خدمات رسانی می کند.

در این ساختار مدرن، داده ها و اطلاعات شما و همچنین منابع هاست بین چندین سرور که با استفاده از اینترنت به یکدیگر متصل هستند توزیع شود. همین امر باعث می شود که دسترسی پذیری و قدرت کل شبکه افزایش پیدا کرده و در عوض آسیب پذیری پلتفرم شما در اثر حملات مختلف کاهش پیدا کند.

اما این تازه شروع ماجرا با سرور ابری است؛ سرورهای ابری شتابان هاست، مجهز به تکنولوژی های روز دنیا، از مزایای بسیاری برخوردار هستند که در ادامه می توانید چند نمونه از آنها را مشاهده نمایید:

1.      ارتقا پذیری منابع، بدون قطعی و دردسر

بسیاری از مواقع برای کاربران این مشکل به وجود می آید که در هنگام کمپین های تبلیغاتی یا مواقع دیگر که بازدید سایت بالا می رود، با کمبود منابع و ترافیک مواجه می شوند.

تکنولوژی Cloud Hosting این امکان را به وب سایت ها، اپلیکیشن ها و پلتفرم ها می دهد تا منابع خود را در کمتر از چند دقیقه، بدون اینکه پلتفرمشان از دسترس خارج شود افزایش یا کاهش دهند. در فضای کاربری این هاستینگ شما می توانید به راحتی سرورها را اضافه یا کم کنید، میزان پهنای باند را افزایش دهید و در کل resource های خود را شخصی سازی کنید.

با خرید هاست از نوع ابری همچنین این امکان در اختیارتان قرار می گیرد تا افزایش های ناگهانی در ترافیک سایت را بدون نگرانی از کندی یا از دسترس خارج شدن سرور خود مدیریت کنید.

2.    انعطاف پذیری بالای سرور ابری

میزبانی ابری به شما انعطاف پذیری و امکان کنترل بیش تری روی کانفیگ و شخصی سازی میزبانی و سایتتان می دهد. شما می توانید خرید هاست ایران خود را بسته به بودجه ای که مدنظر دارید از نوع VPS، هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی انتخاب کنید.

همچنین امکان نصب هر نوع نرم افزار و اپلیکیشنی که به آن نیاز دارید در هاست ابری موجود است و محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. البته باید آن نرم افزار با سیستم عامل هاست شما سازگار باشد.

3.   افزایش عملکرد و سرعت وب سایت

ساختار و configuration هاست ابری ایران به شکلی است که حجم کاری سرورها بین چندین سرور دیگر تقسیم می شود و به همین شکل، میزان منابع شما نیز به شکل بهینه تری مصرف می شود. با خرید هاست اروپا همچنین میزان تاخیر و latency کاربران نیز کاهش می یابد چرا که وب سایت شما توسط نزدیک ترین سرورها به بازدیدکنندگان میزبانی می شود.

تفاوت سرور مجازی با خرید سرور ابری چیست؟

همانطور که گفتیم هاستینگ ابری در اشکال مختلفی از جمله هاست اشتراکی و سرورهای مجازی وجود دارد، اگرچه نوع مدرن تر آنها تفاوت هایی با سرور مجازی قدیمی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

اگر قصد خرید هاست یا سرور برای میزبانی وب سایتتان را دارید باید تفاوت این دو نوع میزبانی را با یکدیگر بدانید:

·       تفاوت در کانفیگ و زیرساخت های هاست ابری ایران

درحالی که هاست کلاود از شبکه ای از سرورها استفاده می کند که با استفاده از اینترنت بهم متصل هستند، سرورهای مجازی یا Virtual Private Server (VPS) از تنها یک سرور فیزیکی استفاده میکند که با استفاده از روش مجازی سازی، به چندین ماشین مجازی تقسیم شده است.

به عبارت دیگر، هاست ابری اروپا میتواند به منابع چندین سرور دسترسی داشته باشد، درحالی که منابع سرور مجازی از یک سرور ثابت است.

·       ارتقا پذیری بهتر با خرید هاست اروپا ابری

درحالی که در سرورهای ابری میتوان به راحتی میزان منابع را کم و زیاد کرد، سرورهای VPS دارای محدودیت هستند و میزان ارتقاپذیری آنها به وضعیت ظرفیت سرور بستگی دارد.

·       پایداری بیش تر با خرید هاست ابری ایران

اگر تجربه مدیریت وب سایت داشته باشید، حتما برایتان پیش آمده که به دلایل مختلفی سرور شما از دسترس خارج شده یا Down می شود. در این مواقع معمولا کاربران چاره ای ندارند تا مشکل سرور برطرف شود.

اما از آنجایی که در میزبانی ابری چندین سرور برای میزبانی شما آماده به کار هستند، درصورت قطع شد یکی از سرورها، سرورهایی که هنوز در دسترس هستند میتوانند سایت را مدیریت کنند تا پلتفرم شما داون نشود.

چنین اتفاقاتی ممکن است به دلایل مختلف از جمله حملات سایبری، اتک های DDOS و سایر حملاتی که میزبان مصرف منابع را بالا میبرد و گاها اختلالات فنی به وجود بیاید.

شتابان هاست، ارائه دهنده پرقدرت ترین هاست اروپا و ایران

دریافت خدمات میزبانی مناسب از بهترین ارائه دهندگان این سرویس یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای داشتن یک وب سایت، وب اپلیکیشن یا اپلیکیشن پایدار و مورد اطمینان انجام دهید.

شتابان هاست یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید هاست ایران و اروپا، سرورهای مجازی، اختصاصی و ابری در کشور می باشد؛

چند نمونه از ویژگی های مهم شتابان هاست عبارتند از:

  • سرورهای ابری پرسرعت و پایدار به همراه دسترسی پذیری و آپتایم 99 درصد.
  • خدمات هاستینگ مقرون به صرفه به همراه دامنه و SSL رایگان، بک آپ گیری و انتقال هاست.
  • پشتیبانی تلفنی 24 ساعته به همراه امکان ثبت تیکت پشتیبانی و پاسخگویی زیر 1 ساعت.
  • نرخ رضایت 100 درصدی مشتریان و همراهان شتابان هاست و نظرات مثبت آنها در صفحه اصلی com.

خرید پرقدرت ترین هاست ایران و اروپا از شتابان هاست

برای داشتن یک پلتفرم مناسب، ابتدا باید بستر مناسبی برای آن تامین کنید تا در کنار منابع بروز و مدرن، صفحات مختلف شما را با بالاترین سرعت بارگذاری کند و در نهایت باعث افزایش سود کسب و کار شما شود.

در این مقاله با مروری بر اینکه بهترین هاست و سرور ابری چیست و چه تفاوتی با سایر روش های میزبانی وب دارد، به شما عزیزان در شناخت نسل نوین هاستینگ و تکنولوژی پرقدرت ترین سرورهای کلود و ابری در شتابان هاست کمک کنیم.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. هاستینگ shetabanhost بهترین سرور ابری لینوکس و ویندوز ایرانی و خارجی را در ایران با سرعت عالی و پایداری دائمی در کمترین زمان ارائه می دهد.
    ممنون از کلود سیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا