وبسایتها

مقایسه هاست وردپرس ایران با خارج

هاست وردپرس، یکی از سرویس های میزبانی تحت وب می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی در سر تا سر جهان داشته و به علت استفاده زیاد کاربران و مدیران وبسایت ها از وردپرس، اهمیت دو چندانی پیدا کرده است. خرید هاست وردپرس می تواند در موقعیت ایران یا خارج از ایران مانند کشور های اروپایی، با قیمت های مختلفی صورت بگیرد. مقایسه دو سرویس میزبانی وردپرس داخل یا خارج ایران، موضوعیست که قصد داریم در این نوشته به بررسی آن بپردازیم و در نهایت یک تصمیم جامع برای خرید یکی از این دو سرویس برای سایت وردپرسی خود، بگیریم.

هاست وردپرس و تفاوت آن با هاست معمولی

زمانی که قصد خرید هاست وردپرس را داشته باشید، شاید برایتان این سوال ایجاد شود که تفاوت این سرویس میزبانی با هاست های معمولی چیست؟ اصلا چه زمانی باید سراغ خرید این نوع سرویس میزبانی برویم؟ فرض کنید شما یک کامپیوتر خریداری کرده اید که فقط مختص فعالیت های روزمره مانند: تماشای فیلم، مطالعه و وب گردی می باشد، در این حالت شما قصد دارید یک بازی که نیاز به گرافیک و سخت افزار بالاتری دارد را بر روی آن نصب کنید. طبیعتا اگر بازی برای شما اجرا شود نیز کیفیت مناسب را نداشته و نمی توانید از آن لذت ببرید. هاست وردپرس دقیقا به همین شکل است، به علت اینکه در این سرویس میزبانی از پروتکل ها و روش هایی استفاده شده است که با زبان php سازگار بوده و عملکرد بهتری با سایت های وردپرسی ازخود نشان می دهد.

مزایای خرید هاست وردپرس

با خرید هاست وردپرس از یک هاستینگ معتبر و انتخاب یک پلن مناسب میزبانی برای وبسایت خود، می توان عملکرد بهینه ای برای سایت خود در اختیار داشته باشید. از این رو بسیاری از مدیران سایت ها اقدام به خرید این هاست با منابع سخت افزاری مورد نیاز می کنند. اگر سرویس میزبانی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می تواند سرعت و آپتایم مناسبی را در اختیار شما و کاربرانتان قرار دهد که ویژگی بسیار مهمی در هنگام راه اندازی یا میزبانی از سایت، به حساب می آید.خرید هاست وردپرس درایران یا خارج ازشرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی، صرفه اقتصادی و کیفی برای شما خواهد داشت که می توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

هاست وردپرس ایران یا خارج، کدام یک بهتر است؟

در پاسخ باید گفت هاست وردپرس ایران برای وبسایت هایی که بیشتر کاربرانشان داخل ایران می باشد، گزینه مناسبی است در حالی که هاست وردپرس خارج برای سایت هایی که قصد فعالیت در خارج از کشور را دارند یا بیشتر مخاطبانشان در خارج ایران هستند، گزینه بهتری می باشد. این مقایسه با توجه به سرعت بارگذاری وبسایت برای کاربران و همچنین از نظر سئو محلی یا لوکال، در نظر گرفته شده است.

تفاوت قیمت سرویس میزبانی وردپرس داخل با خارج از کشور

قیمت هاست وردپرس بر اساس موقعیت جغرافیایی، منابع سخت افزاری که انتخاب می کنید و شرکت هاستینگ مورد نظر، متفاوت می باشد. بصورت کلی قیمت هاست وردپرس خارج از ایران به نسبت سرویس میزبانی داخلی اندکی گران تر می باشد، چرا که آنها در مراکز داده خارجی نگه داری شده و امری طبیعیست که شرایط نوسانی بازار دلار نیز در آن تاثیر گذار باشد. اگر در انتخاب سرویس خود به قطعیت رسیدید می توانید از پلن های چند ماهه یا سالانه استفاده کرده تا از نظر قیمتی، برای شما به صرفه تر باشد.

منظور از هاست ابری وردپرس چیست؟

اگر شما هاست وردپرس خود را از یک ارائه دهنده خدمات ابری خریداری کنید، می توانید از قابلیت های جالبی استفاده کنید. برای مثال در هر لحظه از شبانه روز که حس کردید نیاز به منابع سخت افزاری بیشتری دارید، می توانید در سریع ترین زمان ممکن منابع خود مانند : رم، پردازنده، هارد، پهنای باند و … را تغییر دهید و در ازای آن هزینه اضافی را پرداخت کنید. این قابلیت علاوه بر افزایش بازدهی وعملکرد سایت شما، از نظر اقتصادی برای شما به صرفه می باشد و می توان از آن بهره مند شد.

پشتیبانی 24 ساعته و اهمیت آن

سعی کنید هاست وردپرس خود را از هاستینگی خریداری کنید که از نظر پشتیبانی 24 ساعته و کیفیت پاسخ دهی آن، خیالتان راحت باشد. برای این کار با کمی تحقیق و پرسجو می توانید به بهترین گزینه رسیده تا اگر در هر ساعت از شبانه روز به مشکلی بر خوردید، بتوانید با ارسال تیکت یا تماس با واحد مربوطه، سریعا آن را رفع کنید و بیشتر تمرکز خود را بر روی حوزه فعالیت تخصصی خود بگذارید.

امنیت هاست وردپرس

با خرید این سرویس میزبانی چه در داخل چه خارج از ایران، می توانید امنیت بسیار بالایی را برای وبسایت خود تضمین کنید. هر چند که امنیت در دنیای اینترنت امری نسبی می باشد، اما به هر حال با استفاده از بهینه سازی که برای هاست وردپرس از نظر امنیتی در نظر گرفته شده است، می توانید تا حد زیادی از آن مطئمن باشید.

سازگاری و پشتیبانی از افزونه های وردپرس

با خرید هاست وردپرس می توانید بر روی وبسایت خود، افزونه های متعدد  wordpress را نصب کرده و از قابلیت های آن بهره مند شوید. شاید برایتان پیش آمده باشد که با استفاده از سرویس های میزبانی معمولی، پس از نصب یک پلاگین ساده، سایت شما با مشکل افت سرعت مواجه شده باشد. این اتفاق زمانی میفتد که هاست شما از نظر کیفی وضعیت مناسبی نداشته باشد و برای رفع این مشکل می توانید سرویس های میزبانی وردپرسی را امتحان کنید.

کنترل پنل و نقش آن در وبسایت شما

سرویس های میزبانی تماما شامل یک کنترل پنل می باشند که آن را با نام دایرکت ادمین و یا سی پنل بیشتر می شناسند. از این رو باید برای خرید سرویس میزبانی به کنترل پنل آن نیز توجه داشته باشید. هاست وردپرس می تواند با کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل ارائه شود و ازطریق آن شما قادر به مدیریت فایل های خود در وبسایت خواهید بود.

جمع بندی و سخن پایانی

خرید هاست وردپرس با سرعت بالا و مناسب، در کشور ایران یا خارج از آن می تواند برای وبسایت شما یک انتخاب مناسب بوده و از طریق آن بتوانید به راحتی سایت خود را برای مخاطبانتان به نمایش بگذارید.هاست وردپرس به دلیل بهینه سازی که با این سیستم مدیریت محتوا شده است، قابلیت پشتیبانی از افزونه های wordpress و زبان php را داشته و می توان آن را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا